سرمربی تیم ملی آلمان از تساوی برابر تیم ملی شیلی ابراز رضایت کرد و عملکرد گلزن تیمش را در این دیدار ستود.

واکنش یواخیم لوو به تساوی آلمان مقابل شیلی

به گزارش قدس آنلاین، هفته دوم مرحله گروهی جام کنفدراسیون‌ها با انجام یک دیدار از گروه دوم برگزار شد که در آن دو تیم قدرتمند شیلی و آلمان به مصاف هم رفتند. این دیدار در نهایت برنده نداشت و بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

یواخیم لوو بعد از این دیدار در نشست خبری خود  با تمجید از گلزن تیم خود یعنی لارس استیندل گفت: لارس بازی بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشت. او مهارت خوبی در بازی کردن دروازه دارد و به خوبی می تواند فضاها را ببیند و از آن استفاده کند. من او را در پست پشت مهاجم به کار گرفتم و او توانست بهترین بازیکن ما باشد و تمام کارهایی که لازم بود را انجام داد و مانع نزدیک شدن تیم حریف روی ضدحملات شد. من مطمئن هستم اگر او تجربه بیشتری به دست بیاورد و بتواند روند رو به رشد خود را حفظ کند و دچار استرس نشود می تواند به یکی از بهترین بازیکنان آلمان تبدیل شود.  

او در ادامه صحبت های خود گفت: بازی بسیار سخت و نزدیکی را شاهد بودیم و آن انتظاراتی که از بازیکنان داشتم را در این دیدار برآورده شده دیدم. ما بازی خوبی برابر شیلی داشتیم و توانستیم در اکثر خطوط تیم برتر باشیم. هر چند یک گل دریافت کردیم ولی در دفاع خیلی خوب و منظم بودیم و در طول ۹۰ دقیقه هوشیار بازی کردیم. فقط در ابتدای مسابقه یعنی همان ۱۰ دقیقه نخست کمی استرس داشتیم و دروازه ما نیز باز شد ولی در ادامه خیلی زود شرایط را به دست گرفتیم و توانستیم بر بازی مسلط شویم.

لوو که تعویضی در این دیدار انجام نداد در پایان صحبت های خود گفت: من می خواستم مقاومت بازیکنان خودم را در این دیدار ارزیابی کنم و به همین خاطر تصمیم گرفتم تا تعویضی در این دیدار نداشته باشم. با این وجود در پایان ۹۰ دقیقه تیم من آماده بود و چیزی از شیلی کم نداشت. در واقع بازیکنی نبود که احساس خستگی کند و من بخواهم او را تعویض کنم.

تیم ملی آلمان در بازی آخر خود در گروه در حالی برابر کامرون به میدان خواهد رفت که شانس بالایی برای صعود از گروه خود به نیمه نهایی جام کنفدراسیون ها دارد. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.