ستاره بایرن مونیخ و تیم ملی شیلی معتقد است مارچلو بیلسا نقشی در موفقیت تیم ملی شیلی نداشته است.

انتقاد عجیب ستاره شیلی از سرمربی مشهور آرژانتینی

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از گلوبو، تیم ملی شیلی در چند سال گذشته عملکرد خیلی خوبی داشته است و توانسته نتایج خوبی در انتخابی جام جهانی کسب کند و در جام جهانی قبل نیز بازیهای خوبی از تیم ملی شیلی دیده بودیم. خیلی ها معتقد هستند مارچلو بیلسا نقش مهمی در تحول تاکتیکی تیم ملی شیلی داشته است ولی آرتورو ویدال به هیچ وجه با این گفته ها موافق نیست و معتقد است او نقشی در موفقیت در تیم ملی شیلی نداشته است و موفقیت تیم ملی شیلی را باید به پای خورخه سامپائولی و خوان آنتونیو پیتزی نوشت.

آرتورو ویدال در همین رابطه گفت: خیلی ها فکر می کنند که بیلسا نقش مهمی در تیم ملی شیلی داشته است و توانسته با تغییر و تحول به ما در این امر کمک کند  ولی باید این را تاکید کنم که او نقشی در تیم ما نداشته است و هیچ تغییری در بازی من ایجاد نکرد و بعید است که در بازی بقیه نیز نقشی داشته باشد. افرادی چون پیتزی و قبل تر از او سامپائولی در تیم ما نقش داشتند و ما توانستیم با هدایت او قهرمان کوپا شویم به همین خاطر باید بگویم که فوتبال شیلی با این مربیان توانست پیشرفت داشته باشد و بهتر شود.

آرتورو ویدال یکی از بازیکنان محوری تیم ملی شیلی محسوب می شود که اکنون در عضویت تیم بایرن مونیخ در آلمان است و اکنون خودش را برای رقابت های انتخابی جام جهانی آماده می کند که از چندی دیگر از سر گرفته خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.