بیرجند-روز قدس نماد استقامت و بیداری ملت ایران بوده و مردم خراسان جنوبی با حضور گسترده خود در راهپیمایی، این استقامت را به رخ جهانیان کشیدند.

وحدت شیعه و سنی متجلی شد/ فریاد «مرگ بر آمریکا» بر آسمان کویر طنین انداز شد

قدس آنلاین، فاطمه واعظی نست: قدس، نمادی از وحدت و بیداری ملت ایران علیه اسرائیل و امریکا بوده که دشمن را به هراس می اندازد. بدون شک حضور مردم در این راهپیمایی دست رد به خواسته دشمن بوده و او را از ادامه برنامه هایش منصرف می سازد.

امروز هم مردم خراسان جنوبی درست در گرم ترین روزهای رمضان، آمده اند تا مشت گره کرده خود را بر سر دشمن کوبانده و به جهانیان بگویند قدس تا پیروزی فلسطین زنده خواهد بود.

امروز از هر قشر خراسان جنوبی با هر قومیت و لباس آمده اند تا در راستای دفاع از انقلاب و ارزش های اسلام نیز اعلام آمادگی کنند. آمده اند تا بگویند راه امام خمینی(ره) ادامه دارد و مردم در هیچ شرایطی دست از دفاع برنمی دارند.

به راستی که مردم کویر نشین این خطه مرزی چه نیکو نام خراسان جنوبی را در یادها ماندگار می کنند و برای لبیک گفتن به فرامین رهبری از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند.

دشمن از حضور کودکان هم در راهپیمایی می هراسد

یکی شهروندان بیرجندی در گفت و گو با خبرنگارقدس آنلاین با بیان اینکه حضور تک تک افراد در راهپیمایی حائز اهمیت است، گفت: دشمن حتی از حضور کودکان هم در راهپیمایی می هراسد.

سکینه دادرس با بیان اینکه دشمن تمامی رفتار ایرانیان را رصد می کند، گفت: مشت های گره کرده مردم تیری بر قلب دشمن است.

وی اظهار کرد: روز قدس به عنوان نمادی از استقامت یاد می شود و مردم نیز با حضور در راهپیمایی این روز بزرگ، پایداری ایران را به رخ جهانیان می کشند.

دادرس اظهار کرد: دشمن باید بداند که مردم برای دفاع از انقلاب همیشه آماده و در صحنه و گوش به فرمان رهبر هستند.

وی با بیان اینکه آمریکا از دیدن مردم در این مراسم ها احساس ناامیدی می کند، گفت: دشمن برای از بین بردن ارزش های انقلاب نیز برنامه ای صد ساله چیده است.

راهپیمایی روز قدس باعث دلگرمی فلسطین می شود

یکی دیگر از افراد حاضر در راهپیمایی در گفت و گو با قدس آنلاین با بیان اینکه وحدت ایران برای جهان الگویی بی نظیر است، گفت: حضور یکپارچه مردم در صحنه های مختلف انقلاب نشان دهنده وحدت مردم است.

زهرا بیدختی با اشاره به استقامت هشت ساله ایران در برابر عراق اظهار کرد: امروز شاهد این هستیم که دیگر کشورهای مسلمان با الگو گرفتن از ایران استقامت می کنند.

وی با بیان اینکه راهپیمایی روز قدس باعث دلگرمی فلسطین می شود، افزود: امریکا باید بداند که ایران همواره برای دفاع از کشورهای مظلوم و مبارزه با ظالم نیز آمادگی دارد.

بیدختی با بیان اینکه ایران همواره برای دفاع از خود آماده است، بیان کرد: دشمن نمی تواند با هیچ برنامه ای صفوف شیعه و سنی را خدشه دار کند.

وی با بیان اینکه حمله تروریستی مجلس در تهران برای خدشه دار کردن وحدت مردم بود، بیان کرد: خوشبختانه سپاه ایران پاسخ دندان شکنی به این افراد داد.

حضور در راهپیمایی دست رد به خواسته دشمن است

یکی دیگر از افراد حاضر در راهپمایی در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین بیان کرد: دشمن برای عدم حضور مردم در صحنه هایی مانند انتخابات و راهپیمایی ها برنامه ریزی کرده است.

محمد ایمانی با بیان اینکه حضورمردم در راهپیمایی دست رد به خواسته دشمن است، گفت: دشمن در این روز بزرگ تمامی رفتارهای مردم را رصد می کند.

وی با بیان اینکه دشمن باید بداند که خشم مردم ایران از وی تمامی ندارد، اظهار کرد: با توجه به فرمایشات رهبری دشمن نمی تواند به ما سیلی بزند، بلکه از ما سیلی محکمی خواهد خورد.

ایمانی با بیان اینکه دشمن ازترس حضور مردم درخیابان ها خواب ندارد، گفت: دشمن چشم دیدن این وحدت و انسجام مردمی را ندارد.

برگزاری راهپیمایی روز قدس در ۱۰۰ نقطه استان

جانشین سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی هم از برگزاری راهپیمایی روز قدس در ۱۰۰ تقطه استان خبرداد و گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس نماد اتحاد و وحدت مسلمانان در جهت تقویت روحیه جبهه مقاومت است.

حسین رضایی بیان کرد: مردم مسلمانان ایران اسلامی با حضور در این راهپیمایی پاسخ دندان شکنی به دشمنان قسم خورده دادند.

وی یادآور شد: برگزاری نمایشگاه ها ، اجرای خواننده های انقلابی ، برگزاری تریبون آزاد ، توزیع اقلام تبلیغاتی در طول مسیر راهپیمایی از جمله برنامه های اجرایی در این روز است.

وی توزیع یک هزار بنر، پارچه نوشته و ۱۰ هزار تراکت، پوستر و پرچم خبر داد و گفت: با پیروزی های اخیر جبهه مقاومت و ایستادگی های مردم فلسطین گسترش رژیم غاصب صهیونیستی غیر ممکن است.

مسلمانان تا آزادی قدس از پای نخواهند نشست

امام جمعه اهل سنت بیرجند در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین ضمن دعوت از همه مسلمانان اعم از شیعه و سنی در راهپیمایی روز قدس بیان کرد: راهپیمایی روز قدس تقویت قلبی برای فلسطینی‌های مظلوم و ستمدیده است.

مولوی غلامحیدر فاروقی یادآور شد: تا دشمنان بدانند مسلمان برای آزادی قدس از چنگال رژیم اشغالگر صهیونیست اقدام کرده و بر خواهند خواست.

وی شرکت در روز قدس را پشتیبانی و دلگرمی برای مردم مظلوم فلسطین دانست و افزود: روز قدس روز جهانی است و وظیفه همه مسلمانان این است که در این روز در راهپیمایی شرکت کنند.

امام جمعه اهل سنت شهرستان بیرجند به وحدت بین مسلمان اشاره کرد و اظهار داشت: وحدت مسئله امروزی نیست و در قرآن نیز ذکر شده است و مسلمانان باید با یکدیگر متحد باشند زیرا وحدت یک دستور قرآنی است.
فاروقی خاطرنشان کرد: علت اشغال کشورهای اسلامی توسط استکبار جهانی نبود وحدت بین مسلمانان است بنابراین در حال حاضر نیاز مبرمی به وحدت مسلمانان است.

وی تصریح کرد: زیرا اختلاف افکنی دشمن میان مسلمانان یک نقشه و توطئه است که می‌خواهند مسلمانان را با یکدیگر مشغول کنند و به اهداف پلید خود و یغما بردن اموال مسلمان برسند.

امام جمعه اهل سنت شهرستان بیرجند افزود: اگر مسلمانان با یکدیگر وحدت داشته باشند امروز این وضعیت وجود نداشت که کشورهای مسلمان توسط استکبار جهانی اشغال شود.

فاروقی گفت: شرکت در راهپیمایی روز قدس پشتیبانی و دلگرمی برای فلسطینی ها و مشت محکم بر دهان صهیونیست های غاصب است تا آنان بدانند که مسلمانان تا آزادی قدس از پای نخواهند نشست.

راهپیمایی روز قدس حمایت از مظلومان فلسطین است

امام جمعه شهرستان فردوس در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین در بیرجند ضمن دعوت از مردم در راهپیمایی روز قدس بیان کرد: شرکت در راهپیمایی روز قدس پشتیبانی از ملت فلسطین و ناامیدی دشمنان اسلام است.

حجت السلام والمسلمین محمدرضا بابایی یادآور شد: دشمنان اسلام و ایران باید بدانند که ما مسلمانان تا رهایی قدس از چنگال اشغالگر فلسطین از حرکت نخواهیم ایستاد.

وی با بیان اینکه روز قدس بنا به فرمایش امام (ره) روز حیات اسلام است اظهار داشت: قدس حمایت از مظلومان فلسطین و ستیزی با ظالمان و اشغالگران است.

امام جمعه شهرستان فردوس افزود: جمعه آخر ماه مبارک رمضان در همه کشورهای اسلامی و حتی غیر اسلامی برای دفاع از مظلومان فلسطین بخ عنوان راهپیمایی روز قدس برگزار می شود.

بابایی خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه این روز ها با سیاست شیطانی آمریکا برخی از کشورهای به ظاهر اسلامی ارتباط خود را با رژیم صهیونیستی برقرار کردند اهمیت حضور در این راهپیمایی مضاعف می شود.

وی تصریح کرد: امیدواریم مردم همیشه در صحنه و وفادار به امام و رهبری در این راهپیمایی دشمن شکن شرکت کنند و با شعارهای انقلابی باعث دلگرمی انتفاضه فلسطین شوند تا انشالله زمینه آزادی قدس فراهم شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.