تربت جام ـ امام جمعه تربت جام گفت: فلسطین متعلق به همه مسلمانان است واین مردم مظلوم اکنون به نماد مبارزه با استکبار شده است و جبهه مقاومت همچون سرو در مقابل اسرائیل مبارزه می کند.

فلسطین نماد مبارزه با استکبار شده است

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام محمد جواد طاهری که صبح امروز درمراسم روز قدس با حضور اقشار تشیع وتسنن تربت جام سخن می گفت افزود:امروز برای حمایت از مردم بی دفاع فلسطین اعلام می کنیم که همیشه از شما حمایت خواهیم کرد و حضور مردم مسلمان در این رماسم در حقیقت برای دفاع از آرمانهای اسلام است و باید با استکبار جهانی بخصوص اسرائیل که دشمن بشریت است مبارزه کنیم.

وی گفت: روز قدس می تواند اذهان جهانی را متوجه مردم بی گناه فلسطین کند وحقوق بشر بداند که اسرائیل نمی تواند با پوشش دینی خود وفرزند نامشروع داعش چهره اسلام را مخدوش کند و در حقیقت یهود تجسم مبارزه با ایمان است و یهودیان هیچ اعتقادی به اسلام نداشته و نخواهند داشت.

وی تاکید کرد هرکس دست دوستی بسوی صهیونیست دراز کند مثل آنها خواهد بود وایران اسلامی هموراهحامی مردم مظلوم فلسطین خواهد بود.

گفتنی است که مراسم روز جهانی قدس صبح امروزدرتربت جام با حضور مسئولان و مردم از میدان شهرداری شروع ودر میدان صاحب الزمان (عج) به کار خود پایان داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.