رشتخوار - با حضور گسترده مردم ولایی شهرهای رشتخوار ،جنگل و فتح آبا د در راهپیمایی روز قدس مشت محکمی به دهان دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی ایران زده و بار دیگر ثابت کردند رژیم کودک کش صهیونیستی منزوی است.

راهپیمایی دشمن‌شکن روز قدس در سه نقطه شهرستان رشتخوار برگزار شد

 به گزارش خبرنگار قدس آنلاین ؛ امروز فریادهای استکبارستیزی روزه داران مردم شهرستان رشتخوار  با چاشنی "مرگ بر اسرائیل" و "مرگ بر آمریکا" همراه بود که انزجار خود را از صهیونیست‌های نژادپرست و استکبار جهانی اعلام کردند.

 مردم روز دار رشتخوار در گرمای ۴۰ درجه و در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان ضمن اعلام حمایت از ملت مظلوم فلسطین با فریاد مرگ بر اسرائیل انزجار خود را از صهیونیست های غاصب اعلام کرده وبا مشت های گره کرده در راهپیمایی روز جهانی قدس و سر دادن شعارهای مرگ بر صهیونیست و مرگ بر اسراییل و آمریکا به ندای امام(ره) و رهبر فرزانه انقلاب لبیک گفتند.

حجت اسلام رجب قربانی امام جمعه شهر فتح آباد هم با اشاره به شرکت با شکوه مردم این شهر به خبرنگار قدس آنلاین گفت:مردم شهر فتح آباد و روستا های اطراف این شهر با سردادن شعارهای الله اکبر، خامنه‌ای رهبر، مرگ بر آمریکا و مرگ بر صهیونیست بار دیگر انزجار خود را از زورگویان جهان، همدلی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین و استکبار ستیزی مردم ایران اسلامی را به دشمنان نشان دادند.

وی گفت:در این راهپیمایی مردم  روزه دار با گرمای بالای هوا مواجه شده بودند تصاویری از امام راحل به عنوان بنیانگذار روز جهانی قدس و مقام معظم رهبری در دست داشتند.

 رییس شورای اسلامی شهر جنگل هم از توابع این شهرستان با اشاره به انجام راهپمایی روز جهانی قدس در این شهر گفت:مردم با بصیر و ولایت مدار شهرجنگل به همراه ۱۹ روستای بخش جنگل همزمان با سراسر کشور با حضور خود در راهپیمایی روز قدس حماسه ای با شکوه خلق کردند. دکتر  علی یعقوبی به خبرنگار  قدس انلاین  گفت: مردم روزه‌دار و ولایت‌مدار شهرستان  رشتخوار در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند و به دشمنان اسلام ثابت نمودند که مردم شهر و روستاهای ایران اسلامی پشتیبان ملت مظلوم فلسطین هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.