اصفهان- وزیر سابق اطلاعات جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: پس از شکل گیری بیداری اسلامی به عنوان یک حرکت خودجوش منشأ گرفته از انقلاب اسلامی، استکبار سیلی بزرگی از انقلاب اسلامی خورد.

استکبار با شکل گیری بیداری اسلامی سیلی بزرگی از انقلاب اسلامی خورد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حجت الاسلام حیدر مصلحی ظهر جمعه در جمع راهپیمایان اصفهان گفت: این استان در همه عرصه های ۴ دهه عمر انقلاب اسلامی الگو بوده و الگوهای بزرگی را به انقلاب اسلامی تقدیم کرده است.

وی افزود: در تمام عرصه ها پیشتاز و پیشقدم در روحیه انقلابی و گسترش روحیه انقلابی در عرصه های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، نظامی به ویژه در دوران دفاع مقدس بوده است.

وزیر اسبق اطلاعات جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: امروز در بحث اقتصاد مقاومتی که مد نظر رهبر معظم انقلاب است و جزو ضروریات امروز نظام می باشد، این استان می تواند همچون سایر عرصه ها الگودهی داشته باشد و نقش خود را به خوبی ایفا کند.

وی با اشاره به اینکه امروز وارد یکصدمین سالی می شویم که اعلامیه بالفور توسط روباه پیر انگلیس ایجاد و رژیم صهیونیستی را شکل داد، گفت: در یک مقطعی دنیای اسلام از یک اتحاد و انسجام ویژه ای برخوردار بود و این اتحاد و انسجام وضعیت ناامید کننده ای را برای استکبار به وجود آورده بود از این رو تصمیم گرفتند مسأله قدس را از متن زندگی مسلمانان به حاشیه ببرند.

حجت الاسلام و المسلمین مصلحی افزود: امروز با کمال تأسف باید گفت اتحاد یهودی، غربی و عربی در دنیای اسلام در حال شکل گیری است تا مسأله قدس وفلسطین در حاشیه قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه طبق گفتمان امام و رهبری مسأله قدس و فلسطین مسأله دنیای اسلام است، اظهارکرد: امام خمینی(ره) به عنوان معمار بزرگ انقلاب و فردی که حرکتی بزرگ برای فلسطین را آغاز کرده، می گوید: «مسأله قدس مسأله شخصی و مخصوص به یک کشور یا یک مسأله مخصوص به مسلمانان جهان در عصر حاضر نیست بلکه حادثه ای برای موحدین جهان و مومنان اعصار گذشته، حال و آینده از روزی که مسجد الاقصی پی ریزی شد تا آنگاه که این سیاره در نظام هستی در گردش است، خواهد بود.»

وزیر اسبق اطلاعات جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: دید بلند امام خمینی(ره) در بحث قدس قابل تأمل است.

وی به سخنان گهربار مقام معظم رهبری(مدظله العالی) نیز اشاره و تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب هم در دیدار با اساتید دانشگاه فرمودند: «روز قدس بسیار مهم است، صرفاً این نیست که ما از ملتی مظلوم که از خانه خود رانده شده دفاع می کنیم، بلکه ما با یک نظام سیاسی ظالمانه مبارزه می کنیم»

حجت الاسلام و المسلمین مصلحی دفاع از فلسطین را دفاع از حقیقت دانست و اضافه کرد: امروز علیرغم اینکه طراحی استکبار به حاشیه رفتن فلسطین است، مبارزه با رژیم صهیونیستی به معنای مبارزه با استکبار و نظام سلطه است.

وی یادآورشد: امروز در گوگل وقتی فروپاشی امریکا را مورد جستجو قرار دهید ۱۳ میلیون مقاله در بحث فروپاشی امریکا در اختیار شما قرار می گیرد، در این مقالات اساتید و هیأت علمی دانشگاه های امریکایی نوشتند که نظام امریکایی در حال فروپاشی است؛ در اکثر این مقالات آورده شده که منشأ این فروپاشی ها، انقلاب اسلامی ایران است.

وزیر اسبق اطلاعات جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: امروز اندیشمندان دنیای کفر و استکبار به این موضوع اذعان کرده اند و همه باید اطمینان داشته باشند که امریکا امروز در بُعد اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و نظامی در بن بست قرار گرفته است.

وی یادآور شد: اگر می بینید ترامپ حرکت زشت شیرگاو دوشیدن را در سفر به عربستان مطرح می کند، به این دلیل است که در فضای نظام سرمایه داری دچار بحرانی بزرگ شده است.

حجت الاسلام و المسلمین مصلحی ادامه داد: در اقدام اخیر عربستان که ولیعهد جدید روی کار آمد، تعداد قابل توجهی از هواپیماهای صهیونیستی برای جلوگیری از این کودتا به عربستان رفتند، آل سعود به صهیونیست ها تعهد داده که من وظیفه حفظ سیستم صهیونیستی را در منطقه دارم و البته شکا گرفتن آل سعود بر اساس این توافق است.

وی گفت: امروز می بینید که اولویت استکباراز بین بردن جبهه مقاومت در منطقه است و البته در این مسیر با همه امکانات وارد میدان شده اند.

وزیر اسبق اطلاعات جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه پس از شکل گیری بیداری اسلامی عده ای در داخل کشور به آن تن نمی دادند اما ما با اطلاعات قوی به خوبی می دانستیم که این حرکت بیداری اسلامی، حرکت خودجوش منشأ گرفته از انقلاب اسلامی است، اظهارکرد: وقتی بیداری اسلامی شکل گرفت استکبار سیلی بزرگی از انقلاب اسلامی خورد.
وی با اشاره به اقدام ارزشمند مجموعه موشکلی سپاه در تلافی ترقه بازی های داعش در تهران، گفت: این اقدام بزرگ در پی برنامه‌ای که از مقام معظم رهبری و هماهنگی ستاد کل نیروهای مسلح داشتنند، افتخار بزرگی بود که مجموعه آمریکا وسایر دشمنان را به هم ریخته و چیزی که از این اقدام ایران از مراکز اطلاعاتی دشمن بیرون آمده سردرگمی است.

حجت الاسلام و المسلمین مصلحی افزود: تمامی این اقدامات معنا دارد و اگر رهبری می‌فرماید که رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید، در همین راستا می‌بیند که مقاومت به چه اقتداری در منطقه رسیده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.