بیرجند-امام جمعه شهرستان بیرجند با بیان اینکه در جامعه اسلامی اختلاف معنا ندارد، گفت: قدس روز اتحاد،همبستگی،میان مسلمانان بر علیه استکبار و زورگویان است.

قدس روز وحدت و اتحاد مسلمانان در مقابل استکبار جهانی  است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بیرجند، حجت الاسلام علی رضایی بیرجندی،ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه در جمع مردم نمازگزار بیرجند،اظهار داشت: روز قدس، روز وحدت و اتحاد است تا بتوانیم در برابر حیله‌های استکباری مقاومت کنیم.

وی با بیان اینکه امروزمستکبران با شیوه های گوناگون اصل انقلاب اسلامی که اسلام و توحید است را نشانه گرفته است، افزود: امروز روز حمایت ازمظلومان و محرومان است با همدلی، اتحاد، پشت سرامام مسلمین عالم، امام خامنه ای باید هماهنگ، همدل گام برداریم.

امام جمعه شهرستان بیرجند گفت: اختلاف در جامعه اسلامی و بین جامعه ولایی معنا ندارد و با عقل، سازگاری باید در جامعه گام برداشت تا بتوانیم دربرابر استکبار محکم ایستادگی کنیم.

رضایی بیرجندی با اشاره به اقتداروحمله موشکی سپاه به مواضع دشمن افزود: این حمله بار دیگر اقتدار و توان موشکی ما را نشان داد.

وی بیان داشت: روز قدس، موضوع اول درجهان اسلام است و تکلیف همه مسلمان حضور در این مراسم است.

امام جمعه شهرستان بیرجند گفت: عید سعید فطر عید خلقت، زیبایی بوده تلاش کنیم تا همه زیبایی های اخلاقی، کنترل تزکیه نفس را رقم زنیم تا تحول در روح،جان ما رقم خورد.

رضایی بیرجندی افزود:خدا را به خاطر داشتن وجود رهبری آگاه، هوشمند شاکر هستیم زیرا فرمایشات او همواره چراغ راه جامعه است.

وی با اشاره به مناسبت‌های هفته اظهار داشت:هفته حقوق بشر،شهادت آیت الله بهشتی،هفته قوه قضائیه از مهمترین مناسبت‌های هفته است و روز قوه قضائیه روز عمل به عدالت،است عدالتی که حیات جامعه است.

امام جمعه شهرستان بیرجند با بیان اینکه حاکمان جدید در برخی کشورها هیچ نمی‌توانید بکنید،گفت:به آنها اعتماد نکنید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.