مشهد- مردم غیور و روزه دار مشهد در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان همچون دیگر ایرانیان با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» سردادند.

مردم مشهد در روز قدس شعار «مرگ بر اسرائیل» را طنین انداز کردند

به گزارش قدس آنلاین، مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در مشهد از ساعت ۱۰ صبح از میدان ۱۵ خرداد آغاز شد و مردم روزه دار مشهد با حضور در این میدان و حرکت به سمت حرم مطهر رضوی بار دیگر خواستار آزادی مردم مظلوم فلسطین و نابودی اشغالگران صهیونیستی شدند.

این مراسم با حضور مردم مشهد در صحن ها و رواق های حرم مطهر رضوی و سخنرانی سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه پیدا کرد.

سعید جلیلی در این مراسم روز قدس را روز حیات اسلام دانست و گفت: روز قدس، روز جدایی حق از باطل است، امام راحل قائل بود روز قدس تنها روز فلسطین نیست و روز جهان اسلام و روز مستضعفان جهان است.

وی با اشاره به اینکه رئیس جمهور سابق آمریکا به صراحت بیان کرد که ما باید رهبری جهان را برای ۱۰۰ سال آینده برای آمریکا حفظ کنیم تصریح کرد: چه کسی این اختیار را به آنها داده است؟ منطق آنها منطق زور است و این همان مناسباتی است که اینها دنبال می‌کنند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: این همان نگاهی است که برخی دنبال می‌کنند و در جهان می‌خواهند بر این مبنا قدرت خود را تثبیت کنند، اینها چنین مناسباتی را شکل داده‌اند و یک رژیم نامشروع صهیونیستی از دل اینها متولد می‌شود و در سال ۱۹۴۸ و در قالب چنین مناسباتی این مولود نامشروع متولد می‌شود.

جلیلی گفت: رژیم صهیونیستی سمبلی از این مناسبات غلط است و در تمام دنیا چنین امتیازاتی برای خود قائل هستند، در همین کشور ما برای این مناسبات دست به کودتا زدند، امروز هم شاهد هستید ملت‌هایی برای برکناری طاغوت قیام می‌کنند اما بعد از دو سال مثلاً به سرنوشت مصر دچار می‌شوند.

تشکیل صفوف منظم نمازجمعه و اقامه نمازجمعه به امامت آیت الله سیداحمد علم الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد و قرائت قطعنامه پایانی راهپیمایی روز قدس پایان بخش این مراسم بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.