رشتخوار -امام جمعه رشتخوار گفت: روز قدس رزمایش قدرت امت‌های اسلامی در برابر آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

روز قدس رزمایش قدرت امت‌های اسلامی در برابر استکبار و رژیم جعلی اسراییل  است

به گزارش قدس آنلاین ؛حجت ا لاسلام مهدی بهره مند در خطبه های نماز جمعه شهر رشتخوار در جمع روزi داران با گرامیداشت روز جهانی قدس اظهار داشت: روز قدس روز انزجار و اعلام تنفر ملت‌های آزادی‌خواه از جنایت‌های ضد بشری استکبار است.

وی با تقدیر از شرکت با شکوه ملت ایران در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و مظلومان دنیا در مصلی علی ابن ابی طالب ع رشتخوار افزود:روز قدس به عنوان یک عمل حماسی و جهاد دفاعی زمینه سقوط و فروپاشی رژیم صهیونیستی را فراهم می‌کند.

وی با ذکر این که مسئله قدس صرفا حمایت از یک خاک یا از یک ملت نیست خاطر نشان کرد: مسئله فلسطین آبروی مسلمانان است و نقطه عطفی برای مقاومت در برابر استکبار به شمار می‌آید.

وی دفاع از مسلمانان و مظلومان جهان واجب شرعی دانست و گفت:  امروز ملت با عزت ایران وملت‌های آزاده برای رهایی مسجد الاقصی و دفاع از مظلومان عالم به ویژه فلسطین ضمن  اعلام انزجار از قدرت‌های استکبار جهانی و در راس آنها آمریکا و رژیم کودک‌کش و جنایتکار صهیونیستی با   راهپیمایی خود فریاد عزت و دفاع از مظلوم را سر دادند.

امام جمعه رشتخوار در ادامه سخنانش با اشاره به فرا رسید ن هفته قوه قضاییه و تسلیت شهادت شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران وی گفت:حادثه ۷ تیر دلخراش بود ولی شجره طیبه اسلام را آبیاری کرد.

حجت ا لاسلا م بهرمند خاطر نشان کرد:شهدای ۷ تیر در راه حفظ و پاسداری از آرمان‌های نظام اسلامی به دست منافقان کوردل و لیبرال‌های سنگ‌دل شهید شدند.

وی گفت:قوه قضاییه مرجع عدالت محوری است و برای احقاق حقوق مردم باید با جدیت در صحنه باشد و داد مردم بی‌گناه را بستاند.

وی همچنین شایعه ورشکستگی با نک ها در در کشور یک شایعه از سوی دشمن دانست و گفت:معنای ورشکستکی بانک ها به معنی از بین رفتن پول مردم نیست بلکه این شایعه از سوی دشمنان برای بی اعتمادی  مردم به نظام بانکی مطرح  شده است .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.