بردسکن- امام جمعه بردسکن از حضور گسترده قشرهای مختلف مردم درراهپیمایی روز جهانی قدس تقدیر کرد.

تقدیر امام جمعه بردسکن از حضور گسترده مردم روزه دار درراهپیمایی روز جهانی قدس

به گزارش قدس آنلاین ،حجت الاسلام علی اصغر امینی در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان در خطبه های نماز جمعه این شهرستان گفت: به حمد الله در راهپیمایی  روز جهانی قدس ثابت شد که همه سلایق سیاسی علی رغم همه اختلافات  در اصل اعتقادات دینی ید واحد هستند.

 وی روز قدس را روز همبستگی بین المللی اسلامی و  روز اعلام از ملت های مستضعف و روز مقابله با مستکبرین است.

 امام جمعه بردسکن عنوان کرد: روز قدس  روز اهتزاز بیرق اسلام و  مقدمه شکست مستکبرین است.

وی افزود: با گذشت بیش از ۳۸ سال از پیام امام راحل مبنی بر برپایی راهپیمایی روز جهانی قدس به حول قوه الهی این مهم جنبه جهانی به خود پیدا کرده است و با شکوه هرچه تمام تر برگزار می شود.

حجت الاسلام امینی گفت: علی رغم همه توطئه های دشمنان و اقدامات تروریستی که در کشور صورت گرفت اما ملت ایران با حضور خود در راهپیمایی سنگ تمام گذاشتند و پاسخ دندان شکنی را به یاوه سرایی های دشمنان دادند.

وی با تبریک فرارسیدن عید سعید فطر گفت: یکی از مسایل شرعی این  روز پرداخت زکات فطریه است که در استان خراسان رضوی این میزان برای هر نفر ۴ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام شده است.

وی اظهارداشت: زکات فطریه برهمه واجب است.

وی به ۶ تیرماه سالروز سوء قصد به  مقام معظم رهبری که در آن زمان ریاست جمهوری را برعهده داشتند اشاره کرد و گفت: منافقین کوردل با این اقدام معظم له را مجروح کردند و پس از آن در هفتم تیرماه سال ۶۰  شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران انقلاب به شهادت رسیدند.

وی با گرامی داشت یاد و خاطره شهید بهشتی و نامگذاری این روز به نام قوه قضائیه  گفت: بهترین الگو و اسوه قضات  شهید بهشتی است که با تاسی از این شهید بزرگوار شرایط قضاوت را اجرایی کنند.

 امام جمعه بردسکن عدل ، قرآن و قانون را  از مهمترین مولفه های یک قاضی برشمرد و گفت: قضات باید در قضاوت خود عدالت  را سرلوحه کار خود قرار دهند و تحت تاثیر شفارش های جانبی قرار نگیرد و ملاک و معیار آن فقط قرآن ، عدل   قانون باشد.

 وی افزود: خوشبختانه قوای سه گانه کشور در یک تعامل و همدلی با یکدیگر هستند.

وی عنوان کرد: دستگاه قضا باید همانند شهید بهشتی در برخورد با جرائم و فسادهای مالی و اقتصادی  مقتدر عمل کند و در  حوزه کاری خود کوتاهی نکند.

 وی دربخش دیگری از خطبه ها با تشکر از سپاه پاسداران که با پرتاب ۶ موشک قلب استکبار جهانی را به لرزه در آورد و دل ملت ایران و رهبری را شاد کرد.

امام جمعه بردسکن به اظهارات  وزیر امور خارجه امریکا علیه ایران اسلامی اشاره کرد و گفت:  با صراحت اعلام کرد که هدف آنها براندازی نظام وولایت فقیه است. 

وی عنوان کرد: دشمنان برای براندازی نظام از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد و با استفاده از مهره های نفوذی و توفاله های داخلی قصد دارند براندازی نرمی را انجام دهند و نظام را ساقط کنند. حجت الاسلام امینی  با اشاره به  نشر برخی  مطالب در فضاهای مجازی گفت: پلیس فتا باید در مبارزه با جرائم فضاهای مجازی بهتر عمل کند و با کسانی که به مقدسات اهانت می کنند برخورد جدی داشته باشد.

 وی به برخی از ترفندها و توطئه های دشمنان علیه ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمنان با حرکت های  نرم خود به دنبال دو قطبی سازی جامعه هستند و وحدت ملی و انسجام اسلامی را مورد هدف قرار داده اند.

حجت الاسلام امینی عنوان کرد : دشمنان به دنبال فعال کردن شکاف های قومی و مذهبی و لیست منافقانه و اخلال در امنیت ملی  ایران هستند و در نهایت هدف اصلی آنها تضعیف اصل ولایت فقیه و زیر سئوال بردن کارآمدی نظام و به حاشیه بردن نام و یاد خط امام است.

وی گفت: ملت ایران در همه صحنه ها عشق و وفاداری خود را به نظام و رهبری ابراز کرده اند و با حضور همه جانبه خود پشت سر رهبری ید واحد هستند و تمامی توطئه های دشمنان را یکی پس از دیگری نقش برآب کرده اند.

وی همچنین گفت: یکی دیگر از اقدامات دشمنان علیه نظام حمله به سپاه این ستون خیمه و نگهبان جمهوری اسلامی ایران است.

وی عنوان کرد: سپاه یکی از مولفه های  اصلی نظام است که نقش مهمی در امنیت و حفظ ارزش های اسلامی و دستاوردهای نظام دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.