بجنورد- امام‌جمعه بجنورد گفت: امروز سیلی ملت‌های اسلامی در محور ولایت به استکبار آغازشده است.

سیلی ملت‌های اسلامی در محور ولایت به استکبار آغازشده است

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام ابوالقاسم یعقوبی در خطبه‌های آیین عبادی سیاسی نماز جمعه بجنورد با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری اظهار کرد: ایشان فرمودند شما نمی‌توانید به ملت ایران سیلی بزنید، ما سیلی خواهیم زد و زده‌ایم.

حجت‌الاسلام یعقوبی افزود: امروز سپاه با شلیک ۶ موشک به قلب داعش جواب دندان‌شکن حمله تروریستی به ایران را داد و این اقدام سبب بالا رفتن اقتدار سیاسی نظام شد.

وی تصریح کرد: استکبار دیگر نمی‌تواند ایران را ضعیف خطاب کند چراکه جوانان، دانشمندان و انقلابیون ما در حدی پیشرفت کرده‌اند که از طریق راه میان‌بر، به قلب دشمن موشک شلیک می‌کنند.

امام‌جمعه بجنورد بیان کرد: اسرائیل بداند این تعداد موشک ایران میان‌بر بوده است هنوز شلیک موشک‌های دوربرد مانده است، اگر دست از پا خطا کند موشک‌های دور بر قلبش نشانه خواهد رفت.

حجت‌الاسلام یعقوبی گفت: همچنین عربستان بداند آن‌هم اگر خطایی کند موشک‌هایی ایران او را نیز نشانه خواهد گرفت.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی بابیان اینکه امروز غربی، عبری و عربی مثلث شوم را در دنیا تشکیل داده‌اند، افزود: غرب با یهود و عرب‌ها در حجاز خانه خدا را به تصرف خود درآورده‌اند و دیگر خادم‌الحرمین نیستند بلکه خائن الحرمین هستند.

وی اظهار کرد: این مثلث شوم توطئه جهانی و منطقه‌ای را رقم می‌زنند و دست‌به‌دست هم داده‌اند تا قدرت انقلاب اسلامی، قدس و حزب‌الله را از بین ببرند اما کور خوانده‌اند.

خطیب نماز جمعه بجنورد اضافه کرد: افرادی که از قیام حضرت مهدی (عج) از محل خانه خدا ناراحت هستند، بدانید خودتان کاری می‌کنید تا مکه پایگاه انقلابیون شود و نام و نشانی از شما باقی نخواهد ماند.

حجت‌الاسلام یعقوبی بیان کرد: راهپیمایی امروز ملت مسلمان جهان تنها مختص به فلسطین نیست چراکه فلسطین نماد مظلومیت است، هر جای دنیا حق مظلومی ضایع شود فریادخواهیم زد.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی گفت: اسرائیل که از نیل تا فرات شعارش بود، امروز اگر می‌تواند خودش را حفظ کند.

وی بابیان اینکه امروز اسرائیل در محاصره است و باید حصرش را بشکند، افزود: صدای موشک‌های ایران، اسرائیل را گیج کرده چون می‌داند با چه امتی درافتاده است.

حجت‌الاسلام یعقوبی اظهار کرد: ملت ایران آب‌دیده شده‌اند و دیگر از عربده‌های استعمارگران نمی‌ترسند، امروز ملت ایران آنان را می‌ترساند.

خطیب نماز جمعه بجنورد تصریح کرد: امروز ملت ایران در تمام زمینه‌ها همچون سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و نظامی اقتدار پیداکرده‌اند.

منبع:‌مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.