شهرکرد-امام جمعه شهرکردبا اشاره به پرتاب ۶ موشک به لانه و آشیانه داعش گفت: اگر یک بار دیگر دست از پا خطا کنید موشک های با برد بلند و یران کننده تر در راه است.

دشمنان نظام و انقلاب توان مقابله با ملت ایران را ندارند

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام محمد علی نکونام در خطبه های امروز نماز جمعه در مصلی بزرگ امام خمینی با تجلیل از دور اندیشی و درایت حضرت امام (رضوان الله تعال علیه) گفت: روز قدس روز یکپارچگی همه مسلمانان آزاده و انقلابی جهان در برابر زیاده خواهی آمریکا و نظام سلطه و این جرثومه فساد و خباثت اسرائیل است.

وی با تمجید از مردم مومن و انقلابی استان تصریح کرد: این ملت قابل ستایش است که در تمامی مقاطع حساس از نظام انقلاب و رهبری حمایت نموده و گوش به فرمان ولی فقیه خود هستد.

وی ادامه داد: باید با دشمن خبیث و فرصت طلب بشدت مقابله کرد و این یک اشتباه بزرگ است اگر در مقابل دشمن کوتاه بیایی او هم کوتاه خواهد آمد مسئولان به این نکته توجه لازم و دقیق را داشته باشند.

امام جمعه شهرکرد: پرتاب ۶ موشک توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به لانه و آشیانه داعش را اوج اقتدار نیروهای مسلح نام برد و خطاب به اربابان داعش گفت: این یک شمه کوچک از اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و اگر مجدد دست از پا خطا کنید موشک های با برد بلند و ویران کننده تر در راه است.

نکونام با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری اضافه کرد: ما باید در مقابل توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمن و در عرصه داخلی در مقابل افرادی که از روی عمد از دشمن طرفداری می‌کنند و یا غافل هستند و متوجه عملکرد خود نیستند آتش به اختیار باشیم.

شایان ذکر است سخنران قبل از خطبه های نماز جمعه در شهرکرد علی سعیدی شاهرودی نماینده حضرت آقا در سپاه بود که به قدرت عظیم و همه جانبه سپاه در منطقه اشاره کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.