امام جمعه یزد گفت: انقلاب اسلامی ایران بی‌نظیرترین انقلاب جهان است و هیچ انقلابی را در دنیا نمی‌توانیم پیدا کنیم که با تحول همراه باشد ولی در آن کشت و کشتار و غارت مردم نباشد به غیر از انقلاب ایران که رهبرش به هیچ عنوان اجازه کشتن و ترور مردم را نداد.

انقلاب اسلامی ایران بی‌نظیرترین انقلاب جهان است

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه یزد ضمن تشکر از مردم دارالعباده برای حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس، اظهار داشت: سزاوار است که مسئولان حمایت از مردم مظلوم فلسطین و لبیک به فرمان امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری را قدر بدانند و ابراز همدردی مردم مسلمان ایران و دیگر نقاط جهان با فلسطینیان یک وظیفه شرعی و انسانی است و دشمنی آمریکا با اسلام و ارزشهای دینی ماست.

وی افزود: امام خمینی(ره) هیچ وقت ادعا رهبری جامعه مسلمانان را نکرده و همیشه به دنبال دستگیری از مظلومان و دفاع از ارزش‌های انسانی و الهی بوده است.

ناصری تصریح کرد: حراست از ارزش‌های دینی و مردم مظلوم مهمترین رسالت مسمانان است، و حاکمیت اسلام و ارزش‌های انسانی مهمترین خواسته و هدف انقلاب اسلامی است و حاکم کردن قرآن و ارزش‌های الهی یکی از مهمترین ویژگی‌های انقلاب اسلامی است وترویج مکتب ناب محمدی ملاک تشکیل انقلاب اسلامی در ایران است.

نماینده ولی فقیه با بیان این که در هیچ جای دنیا اجازه رشد و پیشرفت به مسلمان داده نمی شود، افزود: ایران اسلامی با رهبر مقام معظم رهبری به محلی برای رشد و تعالی هر چه بیشتر و بهتر انسان‌های آزادی خواه و مسمان تبدیل شده است.

وی اسلام را عامل دستیابی به تمام دستاوردهای علمی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، نظامی و انسانی دانست و گفت: امروز ایران اسلامی در قله پیشرفت رو به جلو قرار گرفته است.

ناصری خاطرنشان ساخت: همانطور که ائمه ما به جمعه اول ماه مبارک رمضان توجه داشتند، به جمعه آخر این ماه هم توجه ویژه داشتند و ما هم باید نسبت به بهره‌گیری از ارزش‌های آن، توجه ویژه داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با تاکید بر اینکه باید سعی کنیم از دو روز باقی مانده این ماه به نحوی بهره بگیریم که عنایت خدا و لطف خدا را داشته باشیم، افزود: یکی از مهمترین مسائلی که باید در این ماه به آن توجه داشته باشیم، گذشت است، اگر می‌خواهیم خداوند از گناهان ما بگذرد، باید سعی کنیم ما هم از تقصیرات دیگران بگذریم.

امام جمعه یزد با اشاره به کمبود آب در استان خاطر نشان ساخت : مسئولان به صورت جدی به دنبال این هستند که مشکل آب را برطرف کنند و مردم هم باید در زمینه مدیریت مصرف به گونه‌ای عمل کنند که استان در تابستان با بحران روبرو نشود.

ناصری تصریح کرد: هفتم تیرماه سالروز شهادت شهید بهشتی، یازدهم تیرماه سالروز شهادت شهید صدوقی و ششم تیرماه مصادف با سالروز ترورمقام معظم رهبری است و حواث انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و مشکلات مختلفی که برای انقلاب اسلامی اتفاق افتاده است این حوادث و وقایع بیانگر توطئه‌ها و دشمنی های متعدد مستکبران علیه انقلاب اسلامی ایران از ابتدا تاکنون است.

امام جمعه یزد خواسته استکبار جهانی را دور کردن مردم ایران از اسلام ناب دانست و افزود: این که دشمن به سمت ترور افرادی همچون رهبر معظم انقلاب، آیت‌الله بهشتی، شهید صدوقی و امثال آیت‌الله دستغیب می‌رفتند به این دلیل بود که این افراد به سمت هدایت مردم به سمت اسلام و پیشرفت حرکت می‌کردند و دشمن با این حرکات مشکل داشت.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان اینکه آمریکایی‌ها بیان کرده‌اند که باید آرام آرام دین، انقلاب و استقلال ایران را به وسیله یک حرکت نرم کنار بزنیم، تصریح کرد: آنها زمانی که دیدند نمی‌توانند به وسیله اقدامات نظامی علیه ملت ایران به پیروزی برسند، الان از طریق ترویج فساد، مرام‌های غربی به دنبال گرفتن ارزش‌های دینی از این ملت هستند.

ناصری با بیان این که جنگ نرم نظیر ترویج فساد و ترویج مرام غربی‌ها از جمله توطئه های جدید دشمنان دین و نظام اسلامی ایران است، گفت: مسئولان و دست‌اندرکاران نظام باید بیش از پیش ترویج ارزش‌های دینی و انسانی و همچنین تبعیت بی‌چون و چرا از مقام معظم رهبری را در دستور کار خود قرار دهند.

امام جمعه یزد در پایان با اشاره به پراکندگی برگزاری نماز عید سعید فطر در استان خاطر نشان ساخت: نماز عید سعید فطر یکی دیگر از نمادهای اتحاد و انسجام مسلمانان است و باید به صورت یکپارچه و منسجم در استان و شهر یزد برگزار شود.

وی  با اشاره به وجود شایعاتی مبنی بر تعیین استاندار و شهردار جدید برای شهر و استان یزد، افزود: مردم نباید به این شایعات توجه کنند، زیرا مسئولان و دست‌اندرکاران همیشه با در نظر گرفتن صلاح مردم و استان نسبت به انتصاب اشخاص اقدام می‌کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.