احسان حاج‌صفی امروز با حضور در تمرین سپاهان با زلاتکو کرانچار دیدار و گفت‌وگو کرد.

در دیدار احسان حاج‌صفی و زلاتکو کرانچار چه گذشت؟

به گزارش قدس آنلاین، مرتضی رمضانی‌راد در گفت‌وگو با  تسنیم در خصوص حضور احسان حاج‌صفی در تمرین  امروز (جمعه) سپاهان اظهار داشت: احسان قرار است برای بررسی شرایط تیم یونانی خواهان خود به این کشور سفر کند و قصدش از حضور در تمرین امروز خداحافظی با بازیکنان و اعضای کادرفنی بود که از لحاظ اصول حرفه‌ای کار بسیار قشنگ و خوبی بود.

وی تأکید کرد: حاج‌صفی در دیدار با کرانچار نیز برای سپاهان در هفدهمین دوره لیگ برتر آرزوی قهرمانی کرد و به کرانچار گفت مطمئن است سپاهان با حضور او دیگر روزهای بد نخواهد داشت و به عصر طلایی خود باز خواهد گشت. او همچنین اعلام کرد به دلیل اینکه امسال سال جام جهانی است قصد دارد در اروپا بازی کند تا در جام جهانی حضور داشته باشد.

مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال سپاهان با تأکید بر بازگشت حاج‌صفی در فصل آینده به سپاهان عنوان کرد: حاج‌صفی به کرانچار گفت قصد دارد قراردادی یک ساله منعقد کند و سال آینده مجدداً به سپاهان بازگردد. کرانچار نیز ضمن آرزوی موفقیت برای احسان به او اعلام کرد بی‌صبرانه منتظر بازگشت او خواهد بود. پس از این دیدار نیز حاج‌صفی با کادرفنی و بازیکنان عکس یادگاری گرفت و تمرین را ترک کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.