فرناندو سانتوس، سرمربی تیم ملی پرتغال، این ادعا را که تیمش به دلیل عدم پیروزی مقابل حریفان در ۹۰ دقیقه، شایسته قهرمانی در یورو ۲۰۱۶ نبود، رد کرد.

 دفاع سانتوس از قهرمانی پرتغال در یورو ۲۰۱۶

به گزارش قدس آنلاین، پرتغال بعد از اینکه در هر سه دیدار مرحله گروهی مقابل ایسلند، اتریش و مجارستان به تساوی رسید، کرواسی را در وقت های اضافی و لهستان را در ضربات پنالتی شکست داد.

تنها پیروزی پرتغال در وقت های قانونی، برد ۲-۰ مقابل ولز در نیمه نهایی بود. در دیدار فینال هم بار دیگر آنها در وقت های اضافی توانستند فرانسه میزبان را با گل ادر شکست بدهند.

اما علی رغم این نتایج، سانتوس معتقد است که تیمش عملکرد خوبی در این رقابت ها ارائه داد و با شایستگی به قهرمانی رسید.

او گفت:" پرتغال همیشه خوب بازی کرده در غیر این صورت قهرمان اروپا نمی شد. می دانم که پرتغال در یورو تنها در یک دیدار در ۹۰ دقیقه به پیروزی رسید اما این به معنای این نیست که خوب بازی نکردیم. شما نمی توانید بدون پیروزی در ۴ دیدار، قهرمان یورو شوید.

شاید در سه بازی اول نه اما اگر در ۴ بازی بعدی پیروز نشوید، حذف می شوید. بنابراین پرتغال در ۴ دیدار پیروز شد. این را فراموش نکنید. فکر می کنم از این نظر تحلیل شما درست نیست. پرتغال خیلی آماده بود و ما سه بار در وقت های اضافه بازی کردیم و همیشه به پیروزی رسیدیم."

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.