مشهد- معاون امداد و نجات هلال احمر خراسان رضوی گفت: طرح امداد و نجات تابستانه هلال احمر استان از اول تیرماه آغاز می شود.

طرح امداد و نجات تابستانه هلال احمر خراسان رضوی آغاز شد

به گزارش قدس آنلاین، اسماعیل بهمن آبادی معاون امداد و نجات هلال احمر خراسان رضوی اظهار کرد: نیروهای امداد و نجات در طرح تابستانه از اول تیر تا اول مهر ماه سال جاری برای ارائه خدمات امدادی و کمک به هموطنان در جاده‌های مواصلاتی مستقر می‌شوند.

وی افزود: در این طرح ۲۰۱ نفر روز امدادگر، نجاتگر داوطلب و  نیروهای عملیاتی کادر در جاده‌ها مشغول به فعالیت و خدمات‌ دهی هستند.

بهمن آبادی با تاکید بر ارتقا کیفیت خدمات ارائه شده افزود: این طرح در راستای پاسخ به موقع به حوادث احتمالی اجرا می‌شود و از مردم به ویژه مسافران تقاضا می‌شود در صورت بروز حادثه در جاده‌ها، بلافاصله با تلفن ۱۱۲ تماس بگیرند.

وی بیان کرد: بیش از ۲۵ پایگاه ثابت امداد و نجات بین شهری، ۹ پایگاه موقت، ۲ پایگاه کوهستان، ۲۲ کشیک ۲۴ ساعته امداد و نجات در شعب، یک تیم آماده واکنش سریع، یک پایگاه امداد و نجات هوایی به همراه یک فروند بالگرد، مرکز کنترل و هماهنگی عملیات در مرکز استان، مرکز آماده‌باش آنست و ۲۷ مرکز انبارهای امدادی استان در قالب طرح یاد شده ارائه خدمت می‌دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.