اصفهان- مدیر اجرایی سی‌امین جشنواره فیلم کودک و نوجوان گفت: اکران فیلم‌های سی‌امین جشنواره فیلمکودک و نوجوان در سینما سپاهان، فلسطین و ۳ سالن پردیس چهارباغ اکران فیلم‌های کودک و نوجوان است.

۵ سالن سینمای اصفهان میزبان فیلم‌های سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوانان می شود

به گزارش قدس آنلاین، حسینعلی شهیدی با اشاره به سی‌امین جشنواره فیلم کودک و نوجوان اظهار داشت: اکران فیلم‌های سی‌امین جشنواره فیلم کودک و نوجوان در سینما سپاهان، فلسطین و 3 سالن پردیس چهارباغ  اکران فیلم‌های کودک و نوجوان است.

وی افزود: اکران فیلم‌ها از ساعت 18 هر روز شروع می‌شود صبح‌ها اکران نداریم، زیرا قصد داریم بچه‌ها به همراه خانواده‌ برای تماشای فیلم بیایند.

مدیر اجرایی سی‌امین جشنواره فیلم کودک و نوجوان با بیان اینکه در شهرستان‌ها  اکران فیلم نداریم گفت: اگر استقبال زیاد شد صبح‌ها نیز اکران فیلم می‌گذاریم و این بستگی به استقبال مخاطبان دارد.

وی با اشاره به ورک شاپ های این جشنواره افزود: ورک شاپ‌ها و برنامه‌های آموزشی و کارگاه‌ها در کتابخانه مرکزی برگزار می‌شود.

شهیدی خاطرنشان کرد: از تمامی بازیگران، کارگردانان، نویسندگان در عرصه کودک و نوجوان دعوت شده تا در این جشنواره بین‌المللی حضور یابند؛ این هنرمندان در اصفهان کارگاه‌های تخصصی سینمائی در اصفهان برگزار می‌کنند.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.