زنجان- رئیس هیئت قایقرانی استان زنجان با اشاره به اینکه زنجان بیشترین نماینده را در تیم ملی دارد، گفت: هشت ورزشکار و یک مربی به اردوی تیم ملی قایقرانی دعوت شدند.

حضور ۸ زنجانی در اردوی تیم ملی قایقرانی/ زنجان بیشترین ملی‌پوش را در تیم قایقرانی دارد

به گزارش قدس آنلاین، غفور حمیدی با بیان اینکه استان زنجان بیشترین نماینده را در اردوی تیم ملی قایقرانی دارد، اظهار داشت: این اردو که به مدت سه هفته ادامه دارد در دریاچه مجموعه ورزشی آزادی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به دعوت از هشت ورزشکار زنجانی به تیم ملی افزود: این اردو هشتمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی روئینگ مردان و  بانوان بزرگسال است که برگزار می‌شود که این اردو از ۳۱ خرداد آغاز شده و تا ۲۱ تیر ماه ادامه دارد.

رئیس هیئت قایقرانی استان زنجان با بیان اینکه استان زنجان جزو استان‌های پیشتاز قایقرانی در کشور است، ابراز کرد: استان زنجان در بین استان‌های دعوت شده به تیم ملی، بیشترین نماینده را دارد و با توجه به اینکه زنجان شهر ساحلی نبوده و به دریا نزدیک نیست، اما بسیار افراد با استعدادی در این شهر برای این رشته وجود دارد.

وی تاکید کرد: نفرات دعوت شده به تیم ملی برای آمادگی هرچه بیشتر و حضور موفق در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۱۷، مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۱۷ و بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ صورت گرفته است.

حمیدی با اشاره به نفرات دعوت شده به تیم ملی، بیان کرد: سید مجتبی شجاعی، بهمن نصیری و مسعود محمدی سه نماینده آقای استان و مهسا جاور، زینب نوروزی، فرشته رومی، پریسا احمدی و فرحناز عشقی پنج نماینده خانم استان زنجان در تیم ملی بزرگسالان حضور دارند.

وی با بیان اینکه مربی و سرپرست تیم قایقرانی زنجانی است، تصریح کرد: بهناز مرادخانی که خود جزو قهرمانان این رشته بوده مربی و سرپرست تیم ملی بانوان است، زیر نظر سرمربی رومانیایی قایقرانی«نیکولا جیوگا» فعالیت می‌کند.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.