خبرگزاری ال کونفیدنشال مدعی شد که اداره مالیات اسپانیا، بررسی فرار مالیاتی از سوی دیگو کاستا، فیلیپه لوئیس، خامس رودریگس و جکسون مارتینز را آغاز کرده است.

عامل فرار مالیاتی ستاره های نامدار کیست؟ پای یک دلال سرشناس فوتبال جهان در کار است!

به گزارش قدس آنلاین، ایجنت هر ۴ بازیکن نام برده، ژرژ مندس است و اداره مالیات در حال بررسی این موضوع است که آیا این ۴ نفر نیز از روشی مثل روش رونالدو، مورینیو، فالکائو، کوئنترائو و کاروالیو استفاده کرده اند یا نه. در حقیقت اداره مالیات اسپانیا به این موضوع مشکوک است که تمامی بازیکنانی که با مندس قرارداد دارند، به روش مشابهی فرار مالیاتی انجام داده اند.

رونالدو، ستاره رئال مادرید با اتهام ۱۴.۸ میلیون یورو فرار مالیاتی از سوی این اداره روبرو است. ال کونفیدنشال معتقد است که تمامی این بازیکنان از شرکت‌های مشخصی استفاده کرده اند تا درآمدشان از حق پخش را دریافت کنند. اکثرا آنها از شرکتی در بریتیش ویرجین آیلند بوده اند و همینطور کمپانی ایرلندی MIM و پولاریس اسپورت. شرکت پولاریس اسپورت متعلق به برادر زاده مندس است و خودش مندس نیز ۳۰ درصد در آن سهم دارد. مشکل از آنجایی شروع شد که اداره مالیات اسپانیا از وجود این شرکت ها و ساز و کار آنها مطلع شد.

دیگو کاستا نیز در کشوری دیگر شرکتی ایجاد کرد که حق پخش تصاویرش را به این شکل دریافت کند ولی وقتی این کار را کرد که به چلسی پیوسته بود. یک سخنگو شرکت جستیفیوت که متعلق به مندس است، معتقد است که چنین بازرسی هایی کاملا طبیعی است و بعید است که اداره مالیات اسپانیا بتواند اقدام قانونی علیه این بازیکنان انجام دهد.

شرکت کنالتون است لیمیتد که در بریتیش ویرجین آیلند قرار دارد، حق پخش تصاویر خامس رودریگس را سازمان دهی می‌کند. این کمپانی در یک ساختمان در رود تاون ثبت شده که شرکت حق پخش تصاویر رونالدو و مورینیو نیز در همان ساختمان ثبت شده ولی سخنگوی جستیفیوت معتقد است که شرکتی که حق پخش خامس را سازمان دهی می‌کرد، ساختار متفاوتی داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.