قائم شهر- در پایان یک روز رقابت، برترین های مسابقات پرس سینه قهرمانی مازندران انتخاب شدند.

برترین های مسابقات پرس سینه مازندران انتخاب شدند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، این رقابتها عصر جمعه با حضور ۸۵ ورزشکار و در ۴ رده سنی، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان به میزبانی شهرستان قائم شهر و در سالن شهید مزدستان این شهر برگزار و نفرات برتر جهت شرکت در مسابقات قهرمانی کشور انتخاب شدند.

رییس هیأت بدنسازی قائمشهر در حاشیه در این مسابقات به قدس آنلاین گفت: در پایان این رقابتها در رده نوجوانان به ترتیب، قائمشهر، ساری و بابل، در رده سنی جوانان به ترتیب شهرهای کلاردشت، ساری، قائمشهر و در رده سنی بزرگسالان نیز شهرهای ساری، قائمشهر و بهشهر به مقام های اول تا سوم دست یافتند.

سامان قربانیان هدف از برگزاری این رقابتها شناسایی ورزشکاران مستعد عنوان کرد و افزود: برخی از منتخبین این رقابت ها، قهرمان کشور، آسیا و جهان شدند.

همچنین نایب رئیس هیات بدنسازی مازندران در مورد اعزام ورزشکاران قهرمان به مسابقات بین المللی گفت: اگر ورزشکاری به مسابقات آسیایی و یا جهانی اعزام شود، تنها ٢٠ درصد هزینه را فدراسیون تقبل می کند و مابقی هزینه ها باید توسط ورزشکاران پرداخت شود که متأسفانه در این زمینه مشکلاتی بوجود آمده است.

محمدرضا ابوالقاسمی استان افزود: چنانچه ورزشکاری قهرمان آسیا یا جهان شود، در بحث اشتغال و تحصیل تسهیلات لازم را دریافت می کند و می تواند در رشته تربیت بدنی بصورت رایگان تحصیل کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.