هافبک میانی تیم فوتبال استقلال که قراردادش را با این تیم تمدید کرده است دلیل نرفتن به لیگ یونان را اعلام کرد.

در استقلال ماندم تا ملی‌پوش شوم/  پیشنهاد یونانی‌های وسوسه کننده نبود

به گزارش قدس آنلاین، شاید اگرباشگاه یونانی که خواهان جذب امید نورافکن بود قدری سرکیسه را شل می کرد و پول بیشتری به هافبک دفاعی استقلال می داد او هم به مانند کاوه رضایی راهی اروپا می شد اما پیشنهاد تیم یونانی خواهان نورافکن چندان جالب توجه نبود تا درنهایت این بازیکن تصمیم بگیرد قراردادی دوساله با استقلال منعقد کند. قراردادی که البته درآن قید شده درصورت رسیدن پیشنهاد های خارجی می تواند استقلال را ترک کند.

* سرانجام تو هم قراردادت را با باشگاه استقلال تمدید کردی.
بله، من خیلی زودتصمیم گرفتم چون نمی خواستم وقت تلف کنم. دوست دارم ازاولین روزها درتمرین باشم.

* اما صحبت ازجدایی تو هم به میان می آمد. گفته می شد شاید به یونان بروی.
همین طوراست. یک تیم یونانی من را می خواست و پیشنهاد آن ها شایعه نبود. اما به لحاظ مالی چندان جالب نبود و برایم نمی صرفید که ازفوتبال ایران با این شرایط آشنا شوم. آن ها نتوانستند من را وسوسه کنند. ضمن اینکه من تازه دراستقلال جا افتاده ام و هنوزفرصت دارم که راهی تیم های خوب اروپایی شوم.

* تصورمی کنی درسال های آتی پیشنهاد خوبی به تو برسد؟
رفتن به اروپا مستلزم درخشش درلیگ و یا درتیم ملی است. باید شرایط فنی خوبی داشته باشم. فکرمی کنم فصلی که گذشت این طوری بود وتوانستم انتظارها را برآورده کنم. البته هنوزبا ایده ال هایی که خودم ترسیم کردم فاصله زیادی دارم.

* استقلال دراین دو سال اجازه جدایی را به تو می دهد؟
به شرط اینکه نظرمثبت آن ها را جلب کنم اجازه می دهند جدا شوم. درقراردادم ذکرشده با پرداخت حق رضایتنامه باشگاه می توانم به تیم های خارجی بروم.

* استقلالی ها پول خوبی به تو پرداخت کردند؟
همه چیزخوب بود خدا را شکر. اجازه بدهید درباره ریزقرارداد چیزی نگویم.

* فصل بعد روزبه چشمی هم به شرایط بازی رسیده ومی تواند برای استقلال بازی کند. با توجه به اینکه تو وامید ابراهیمی هم دراستقلال هستید بازی کردن درترکیب اصلی دشوارنمی شود؟
هیچ بازیکنی نمی تواند به طورقطع بگوید که دریک فصل کامل بازی می کند. هیچ کس ازفیکس بودن خودش مطمئن نیست. خیلی وقت ها اتفاقاتی رخ می دهد که قابل پیش بینی نیست. مثلا بازی کردن خود من درترکیب اصلی استقلال. شاید هیچ کس تصورش را نمی کرد که من یکدفعه بازیکن ثابت استقلال شوم اما خداخواست وشدم. درباره فصل بعد هم درالان نمی توانم چیزی بگویم. اما چیزی که مسلم است اینکه هربازیکنی شرایط بهتری داشته باشد حتما درترکیب قرارمی گیرد. من با هم پستی هایم هیچ مشکلی ندارم. سعی می کنم به همه آن ها احترام بگذارم.

* با رفتن کاوه رضایی فکرنمی کنی استقلال دچارمشکلاتی شود.
این هم قابل پیش بینی نیست. کاوه بازیکن خوبی بود و برایش آرزوی موفقیت دارم. امیدوارم بازیکنان جدیدی که به استقلال می آیند بتوانند جای کاوه را پرکنند. ما تیم خوبی هستیم درهرحال و با کمک هواداران سعی می کنیم روزهای خوبی را درفصل هفدهم برای آن ها رقم بزنیم.

* چه جایگاهی را برای استقلال متصوری؟
قطعا مثل فصل قبل دربین مدعیان قهرمانی خواهیم بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.