اصفهان- اولین پوستر فیلم «قهرمانان کوچک» در بیمارستان خیریه و تخصصی کودکان امام حسین (ع) اصفهان رونمایی شد.

پوستر فیلم «قهرمانان کوچک» در اصفهان رونمایی شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در امور مشارکت های اجتماعی، سازمان های مردم نهاد و خیریه های حوزه سلامت استان ظهر شنبه در این مراسم بابیان اینکه در سه دهه گذشته بیش از ۳۰۰ فیلم سینمایی ساخته شده که ترویج دهنده دخانیات بوده است اما چند فیلم ساخته شده که در کاهش مصرف نمک و شکر و مواد مخدر و طلاق مؤثر بوده است، گفت: جامعه هنری کشور ما به عنوان یک جامعه مرجع می توانند در این فرهنگ سازی موثر باشند.

محمد صافی دستجردی تصریح کرد: در سال‌های گذشته دولت گام‌های مؤثری در حوزه سلامت برداشته شده و در راستای کاهش سهم بیمار تلاش های بسیاری شده است، اما کاستی ها زیاد است و ما از قافله اجتماعی به‌اندازه‌ای عقب هستیم که به همراهی همه مردم نیاز داریم.

وی یادآور شد: به اذعان وزیر بهداشت و درمان، اصفهان بیش از ۶ هزار تخت بیمارستانی کم دارد و با تمام تلاش‌هایی که داشتیم آنچه هست از گذشته باقی مانده در صورتی که جمعیت به نزدیک دو برابر افزایش یافته است.

قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در امور مشارکت های اجتماعی، سازمان های مردم نهاد و خیریه های حوزه سلامت استان افزود: بر اساس توافق انجام شده بین عوامل فیلم سینمایی قهرمانان کوچک و خیران و مدیران بیمارستان امام حسین(ع) اصفهان مقرر شده که بخشی از درآمد حاصل از اکران عمومی این فیلم به این بیمارستان اختصاص یابد.

در ادامه این مراسم مسئول پویش فیلم قهرمانان کوچک در مورد این طرح اظهار کرد: طرحی که قرار است در بیمارستان امام حسین (ع) اجرا شود در بیمارستان امید قبلاً برگزار شده است.

امیررضا صفایی افزود: در بیمارستان امام حسین (ع) به جای آنکه خیرین بزرگ حضور داشته باشند همه مردم شهر در این برنامه انسان دوستانه شرکت می کنند.

وی با اشاره به اینکه فیلم سینمایی قهرمانان کوچک در جشنواره فیلم کودک پخش می شود و ماه آینده در سینما اکران می شود، گفت: این فیلم اولین فیلم رزمی کمدی برای کودکان و نوجوانان است و البته شهردار اصفهان تعدادی از بلیت ها را شخصا از طرف خود خریداری کرد تا به کارکنان شهرداری هدیه دهد.

وی خاطرنشان کرد: فیلم سینمایی قهرمانان کوچک با هدف فرهنگ سازی حمایت از تولیدات ملی و بهره گیری از طنزپردازان و مورد توجه کودکان و نوجوانان همراه با جاذبه های رزمی، اینک آماده اکران در جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان می باشد.

مسئول پویش فیلم قهرمانان کوچک گفت: برزو ارجمند، بیژن بنفشه خواه، شهرام قائدی، ارژنگ امیرفضلی، نادر سلیمانی، آناهیتا همتی، ابراهیم شفیعی، افشین سنگ چاپ، عباس محبوب، رامین ناصر نصیر، بهنوش بختیاری، یوسف کرمی(قهرمان المپیک در نقش خودش)، بازیگرانی هستند که در فیلم سینمایی «قهرمانان کوچک» ایفای نقش می‌کنند و نام قهرمانان کوچک برگرفته از یاد پهلوان کوچک ایران «شهید سعید طوقانی» می باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.