استاندار اردبیل از کشف ۲۰ کارگاه تولید مشروبات الکلی خانگی در استان خبر داد و گفت: ‌اقدامات کنترلی و پیشگیرانه در ارتباط با ثبت تاریخ مصرف به زمان قبل از تولید بر روی کالا نیز تشدید شد.

کشف ۲۰ کارگاه تولید مشروبات الکلی خانگی در اردبیل

به گزارش قدس آنلاین،  مجید خدابخش عصر امروز در جلسه کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اردبیل اظهار داشت: اقدامات پیشگیرانه مبارزه با قاچاق کالا وارز در استان اردبیل یکسان‌سازی می‌شود و انتظار داریم اجرای قوانین  در این زمینه همزمان با سراسر کشور در استان اردبیل نیز در دستور کار قرار بگیرد.

وی با اشاره به این که نقش فضاهای مجازی و رسانه‌ها در ترویج فرهنگ مبارزه با قاچاق کالا و ارز بسیار قابل توجه است، افزود: انتظار می‌رود از این ظرفیت‌ها به نحو احسن استفاده شود تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در رابطه با اطلاع‌رسانی کافی به مردم در این زمینه دست یابیم و شاهد خروجی‌های موفقی باشیم.

استاندار اردبیل گفت: با توجه به این که در این زمینه اطلاع‌رسانی‌های کافی و لازم انجام نشده است، بنابراین نیاز است که در این زمینه اقدامات لازم و اساسی انجام شود تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در رابطه با تبلیغات مناسب در رابطه با تاریخ مصرف کالا و مواد خوراکی توسط مصرف‌کنندگان دست یابیم.

خدابخش بیان کرد: اقدامات کنترلی و پیشگیرانه در ارتباط با ثبت تاریخ مصرف به زمان قبل از تولید بر روی کالا  نیز تشدید شده که خوشبختانه نتایج موفقی را نیز به دنبال داشته است و در صورت مشاهده هر‌گونه تخلف با شرکت‌های متخلف برخورد قانونی انجام خواهد شد و تاکنون ۲۰ کارگاه تولید مشروبات الکلی خانگی نیز کشف شده است.

وی تصریح کرد: انتظار می‌رود با همکاری و مشارکت دارندگان انبارهای کالا ۶ هزار و ۲۸۸ انبار و مراکز نگهداری کالا در سامانه ملی انبار ثبت شود تا بتوانیم از این طریق مشکلات و موانع پیش رو را به حداقل برسانیم.
 

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.