ساری- پلیس راهور نیروی انتظامی استان مازندران با اعلام محدودیت های ترافیکی تعطیلات عید فطر در محور های هراز، کندوان، فیروزکوه و کیاسر، برای روز یکشنبه کندوان را از کرج به سمت مرزن اباد یک طرفه اعلام کرد.

محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات عید فطر/کندوان یک طرفه می شود

به گزارش قدس آنلاین،  اعمال محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان مازندران به تهران از ساعت ۱۲ روز یکشنبه چهارم تیرماه آغاز و تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۱۰ تیرماه ادامه خواهد داشت .

گفتنی است همچنین تردد انواع موتورسیکلت به استثنای موتورسیکلت های انتظامی و امدادی از ساعت ۱۲ ظهر یکشنبه چهارم تیر ماه تا ساعت ۶ صبح شنبه ۱۰ تیر از محورهای کندوان ، هراز ، فیروزکوه ممنوع است.

بر این اساس  تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز یکشنبه چهارم تیرماه تا ساعت ۳بامداد روز دوشنبه پنجم تیر از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و با اعلام مامورین پلیس راه در محل ، از ساعت ۱۵ روز یکشنبه همین تاریخ تا ساعت ۳ صبح روز دوشنبه از کرج به سمت مرزن آباد بصورت یکطرفه می باشد.

 همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز دوشنبه پنجم تیر تا ساعت یک بامداد روزسه شنبه ۶تیر از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و با اعلام مامورین پلیس راه در محل ، از ساعت ۱۵ همین روز تا ساعت یک بامداد روز سه شنبه از کرج به سمت مرزن آباد بصورت یکطرفه می باشد .

برای پایان هفته نیز تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز جمعه نهم تیر تا ساعت ۳ بامداد روز شنبه ۱۰تیر از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مامورین پلیس راه در محل ، از ساعت ۱۵ همین تاریخ تا ساعت ۳ بامداد روز شنبه از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یکطرفه می باشد.

همچنین تردد انواع تریلر ، کامیون و کامیونت کماکان در محور کرج – چالوس و بالعکس ممنوع می باشد.

محور هراز

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ روز جمعه نهم تیر تا ساعت یک بامداد روز شنبه ۱۰ تیر از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مامورین پلیس راه در محل ، از ساعت ۱۶ همین تاریخ تا یک بامداد روز شنبه از آب اسک تا رودهن بصورت یکطرفه خواهد بود .

تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ یکشنبه چهارم تیر تا ساعت ۶ روز چهارشنبه ۷ تیر و از ساعت ۸ تا ۲۴ پنج شنبه هشت تیر و از ساعت ۸ جمعه تا ساعت۱۲ روز شنبه ۱۰تیر از محور هراز ممنوع می باشد .

علاوه بر این تردد انواع تریلر در محور هراز کماکان ممنوع است.

محور فیروزکوه

 همچنین تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز یکشنبه ۴ تیر و از ساعت ۸ الی ۲۴ روزهای دوشنبه و سه شنبه و جمعه این هفته از تهران به قائمشهر و بالعکس ممنوع است .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.