یزد - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد گفت: با اجرایی شدن فرآیند نصب نیروگاه پنج مگاواتی تولید پراکنده توسط بخش خصوصی درروستای دهشیر و توسعه شبکه فشار متوسط ، کیفیت برق در این منطقه بهبود خواهد یافت.

کیفیت برق در منطقه دهشیر بهبود پیدا می کند

به گزارش  قدس آنلاین به نقل ازدفتر روابط عمومی توزیع نیروی برق استان، مهندس محمدرضا صحتی در حاشیه نشست با نماینده مردم شهرستان های تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی و فرماندار تفت، با اشاره به توسعه این شهرستان در بخش کشاورزی و افزایش تمایل به انجام فعالیت های صنعتی، اظهارداشت: در حال حاضر اقدامات اولیه نصب نیروگاه تولیدپراکنده به ظرفیت پنج مگاوات توسط بخش خصوصی در منطقه دهشیر انجام شده است.

وی از اجرای طرح توسعه یکی از خطوط فشار متوسط در منطقه دهشیر  خبر داد و افزود: با بهره برداری کامل از آن علاوه بر رفع مشکل افت ولتاژ بخش خانگی ، دو صنعت اشتغال زا منطقه دهشیر از آن بهره خواهند برد.

صحتی با ذکر اینکه بخشی از این هزینه توسط شرکت توزیع نیروی برق پرداخت می شود گفت: فرمانداری تفت، سرمایه گذار بخش خصوصی  و دو صنعت این منطقه نیز در تامین مالی طرح مشارکت خواهند داشت.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان حمایت از کشاورزان، حفظ و توسعه فعالیت های صنعتی برای جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها به همراه اشتغال زایی و رونق یافتن صنایع تبدیلی در منطقه را از اهداف این طرح عنوان کرد.

وی اظهار امیدواری کرد: با افزوده شدن این شبکه میزان آلودگی های هارمونیکی  ناشی از فعالیت های فولاد دهشیر کاسته شده و کیفیت برق در این منطقه بهبود یابد.

صحتی خاطرنشان ساخت: با توجه به گرم شدن هوا در سراسر استان و افزایش مصرف برق ؛ همه اقشار نسبت به شیوه صحیح مصرف حساس باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.