ساری- معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد مازندران از استقرار ۳۰۰ پایگاه جمع آوری زکات فطریه در سطح استان خبر داد.

کمیته امداد مازندران ۳۰۰ پایگاه جمع آوری زکات فطریه دایر کرد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از کمیته امداد مازندران، حسن قربانی افزود: پایگاه جمع آوری زکات فطریه در میادین اصلی شهرستانها، مراکز بخش ها و دوهزار مسجد فعال استان دایر است.

وی با اشاره به اینکه این پایگاه ها از ابتدای روز عید فطر تا پایان تعطیلات به مدت دو روز دائر خواهد بود، یادآور شد: مردم خیر ونیکوکار استان  می توانند با حضور در این پایگاه ها زکات فطریه خود را پرداخت کنند.

معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد مازندران اضافه کرد: امداد یاران  با در دست داشتن قبوض این نهاد و یا پاکت مخصوص فطریه آمادگی دارند تا زکات فطره مردم را جهت تامین معیشت نیازمندان جمع آوری کنند.

قربانی با بیان اینکه ۱۷۵هزار پاکت فطریه بین مردم خیر و نوعدوست استان توزیع شد،تصریح کرد: درصورتیکه امکان پرداخت فطریه و کفاره در پایگاه ها برای مردم مقدور نبود، می توانند از روز اول عید فطر به ادارات این نهاد در شهرستانها مراجعه و زکات فطریه وکفاره را پرداخت کنند.

وی با اشاره به اینکه در کنار پایگاههای جمع آوری فطریه در میادین مرکزی و مصلاهای نماز جمعه، صندوقی جهت جمع آوری کمک برای زندانیان معسر و آبرومند تهیه شده است، گفت: مردم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.