عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال می‌گوید سرمربیان تیم‌های ملی رده‌های پایه با تایید این هیات رییسه شروع به کار کرده‌اند.

اختلاف در فدراسیون فوتبال بر سر انتخاب سرمربی تیم امید

به گزارش قدس آنلاین، کادر فنی تیم‌های ملی امید، جوانان و نوجوانان هفته گذشته با اعلام مهدی تاج کار خود را آغاز کرده‌اند که انتخاب آن‌ها باید تصویب هیات رییسه فدراسیون فوتبال را داشته باشد و در همین رابطه هم در آخرین جلسه، بحث و تبادل نظر میان اعضا صورت گرفته است.

با این حال پس این که امیرحسین پیروانی کار خود را در تیم ملی آغاز کرده، فریدون اصفهانیان این موضوع را رد کرد و گفت: در هیات رییسه فدراسیون فوتبال درباره سرمربیان تیم‌های ملی تصمیم‌گیری نشده است و حضور پیروانی در تیم ملی امید موقتی است.

در همین رابطه عبدالکاظم طالقانی دیگر عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال اظهار کرد: طبق اساسنامه فدراسیون فوتبال، سرمربیان تیم‌های ملی با تصمیم هیات رییسه فدراسیون فوتبال انتخاب می‌شود و در جلسه اخیر ما پیشنهادات کمیته فنی را تایید کردیم و طبق این مصوبه امیرحسین پیروانی سرمربی تیم ملی امید است.

او همچنین درباره این که چرا فریدون اصفهانیان می‌گوید هیات رییسه مصوبه‌ای درباره سرمربیان تیم‌های ملی نداشته است گفت: نمی‌دانم چرا چنین اظهار نظری داشته است. شاید او سوال شما را به خوبی متوجه نشده اما مربیان فعلی مصوبه هیات رییسه را دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.