رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فردیس استان البرز اعلام کرد: فردی که حدود 3 سال اقدام به جمع آوری و انباشت زباله درواحد مسکونی خود درشهرک ناز فردیس می کرد برای ساکنان ساختمان چند واحدی مشکل بهداشتی و زیست محیطی به وجود آورد.

6 کامیون زباله در یک خانه مسکونی در فردیس

به گزارش قدس آنلاین،  رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فردیس استان البرز اعلام کرد: فردی که حدود ۳ سال اقدام به جمع آوری و انباشت زباله درواحد مسکونی خود درشهرک ناز فردیس می کرد برای ساکنان ساختمان چند واحدی مشکل بهداشتی و زیست محیطی به وجود آورد.

محمدرضا ترابی افزود: به دنبال گزارش مردمی، مبنی بر اینکه فردی درواحد مسکونی دریک ساختمان چند واحدی واقع درشهرک ناز شهرستان فردیس با جمع آوری و انباشت زباله وضعیت غیر قابل تحملی در محل به وجود آورده، موضوع بلافاصله مورد بررسی قرارگرفت.
وی ادامه داد: بررسی ها نشان داد که صاحب این واحد مسکونی به علت مشکل روحی و روانی از ۳ سه سال پیش زباله ها را از اطراف جمع آوری و در منزل انباشت می کرده که سبب آلودگی شدید زیست محیطی و تکثیر حشرات و حیوانات موذی شده است.
ترابی گفت: طبق بررسی ها، علاوه براین فرد، همسر و ۲ فرزند وی در این واحد مسکونی درمیان زباله ها زندگی می کردند.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فردیس اظهار داشت: پس از بازدیدکارشناس بهداشت محیط و تشکیل پرونده قضایی، دادستان فردیس دستور پاکسازی محل را از زباله ها صادر کرد.
وی اظهار داشت: ۶ کامیون زباله از این واحد مسکونی با زیربنای حدود ۱۱۰ متر مربع خارج و اقدامات لازم برای سمپاشی و پاکیزگی محل به عمل آمد.
حدود ۳ سال پیش نیز فرد دیگری به علت مشکل روحی و روانی ده ها تن زباله در ساختمان مسکونی خود واقع در فاز چهارمهر شهرکرج جمع آوری و انباشت کرده بود که با حکم قضایی نسبت به پاکسازی این مکان اقدام شد.
 

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.