جانلوئیجی دوناروما، دروازه بان میلان، اعلام کرد بعد از رقابت های قهرمانی زیر ۲۱ سال اروپا، در مورد تمدید قرارداد با مدیران روسونری مذاکره خواهد کرد.

 دوناروما: آماده ام برای تمدید قرارداد مذاکره کنم

قرارداد دوناروما با میلان در تابستان ۲۰۱۸ به پایان می رسد و هفته گذشته بود که مدیران میلان اعلام کردند این بازیکن حاضر به تمدید قرارداد نیست. پس از آن بود که مینو رایولا، مدیر برنامه های دوناروما، باشگاه میلان را به تهدید این بازیکن متهم کرد.

در این بین شایعاتی هم در مورد اختلاف بین خانواده دوناروما و رایولا منتشر شد و گفته شد که شاید این بازیکن، مدیر برنامه جنجالی اش را اخراج کند؛ موضوعی که او با انتشار پستی در توئیتر آن را به شدت رد کرد.

اما اکنون این دروزه بان آینده دار با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش، اعلام کرد که آماده مذاکره بر سر تمدید قرارداد با روسونری است.

او نوشت:" امروز توئیت من جنجال زیادی ایجاد کرد اما من قصد چنین کاری نداشتم و به همین خاطر عذرخواهی می کنم. مایلم بار دیگر علاقه زیادم به میلان  و هوادارانش را اعلام کنم. اکنون همه تمرکز من روی بازی های ایتالیاست و امیدوارم بتوانم هدیه خوبی به هواداران بدهم.

قول می دهم بعد از پایان رقابت ها یورو، به همراه خانواده و مدیر برنامه ام با مدیران باشگاه دیدار داشته باشم و در مورد تمدید قرارداد بحث کنیم."

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.