عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: حمله موشکی سپاه به مواضع داعش در سوریه قدرت بازدارندگی مطلق ایران را به دنیا اثبات کرد.

حمله موشکی سپاه به داعش قدرت بازدارندگی مطلق ایران را به دنیا اثبات کرد

به گزارش قدس آنلاین،  آیت الله حسن ممدوحی با اشاره به حمله موشکی سپاه پاسداران  انقلاب اسلامی به مواضع داعش در دیرالزور سوریه اظهار داشت: حمله موشکی سپاه «تنبیه و سیلی محکمی بر دهان یاوه‌گویان نظام استکبار جهانی و نیروهای تکفیری داعش» بود و قدرت بازدارندگی مطلق ایران را به جهانیان اثبات کرد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه خوشبختانه تمام نیروهای تروریستی در خاک ایران دستگیر و به درک واصل شدند گفت: این اقدام شجاعانه سپاه یک پیام و هشدار برای تمام دوستداران انقلاب و ملت مسلمان ایران دارد و آن هم نمایش این قدرت بازدارندگی مطلق ایران بود که در صورتی که تروریست‌ها به این چنین اقداماتی در ایران متوسل شوند شاهد اقدامات محکم‌تری از سوی سپاه خواهند بود و همه ملت  ایران خیالشان آسوده شد.

وی با اشاره به اینکه پیام این حمله به پرورش‌دهندگان اصلی داعش در منطقه این است که تمام توطئه‌های دشمنان در منطقه با اقتدار و صلابت نیروهای نظامی و امنیتی به زودی نقش بر آب خواهد شد عنوان کرد: اکنون تمام دنیا از این اقدام صریح، شجاعانه و مقتدرانه نیروهای سپاه حیرت‌انگیز هستند و حامیان نظام جمهوری اسلامی ایران نیز از اینکه می‌بینند اسلام این قدرت فزاینده را در جهان دارد بسیار خوشحال هستند.

ممدوحی با بیان اینکه تمام تسلیحات و قدرت نظامی مستقر در ایران برای بازدارندگی در برابر دشمنان و قدرت تدافعی است بیان کرد: موشک‌های ایران عامل بازدارندگی مناسبی در برابر آمریکا و نقطه عطفی در سازوکار مبارزه با تروریسم است.

وی با اشاره به اینکه دلاور مردان مقتدر نیروهای مسلح و امنیتی توانستند با همبستگی و اراده مستحکم و هدایتهای رهبری معظم انقلاب کشور را از عناصر پلید تکفیری پاکسازی کنند گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با مجاهدت و توانمندی و صلابت با شلیک موشکهای خود لرزه بر اندام دشمنان این ملت انداخت و به جهانیان اعلام کرد ایران کشوری قدرتمند و سلطه‌ناپذیر است و دست هر توطئه‌گری را قطع و وجود متجاوز را محو خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.