ستاره پرتغالی بایرن مونیخ سکوت خود را شکست و به شایعه جدایی خود از این تیم آلمانی واکنش نشان داد.

واکنش ستاره پرتغالی به جدایی از بایرن مونیخ

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از بیلد، رناتو سانچس بعد از درخشش در یورو ۲۰۱۶ مورد توجه تیم‌های بزرگ فوتبال اروپا قرار گرفت اما در نهایت او ترجیح داد که راهی بایرن مونیخ شود.

این بازیکن پرتغالی جوان اما مورد اعتماد کارلو آنچلوتی نبود و به ندرت در ترکیب اصلی بایرن مونیخ به میدان می‌رفت. گمانه‌زنی‌های زیادی درباره جدایی این بازیکن جوان از بایرن به گوش می‌رسد.

او سکوت خود را شکست و به گمانه‌زنی جدایی‌اش از باواریای‌ها واکنش نشان داد. سانچس گفت: بایرن تیم بسیار بزرگی است و با علاقه به این تیم پیوستم. وضعیت پیچیده‌ای دارم و نمی‌توانم بگویم که در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد. دوست دارم که به کار خود در بایرن مونیخ ادامه دهم چرا که این تیم را بسیار دوست دارم.

سانچس ادامه داد: می‌توانم در بایرن به بازیکنی تاثیرگذار تبدیل شوم اما به شرط این که در ترکیب اصلی به میدان روم و به من اعتماد شود با این حال اگر هم از بایرن جدا شوم نهایت تلاش خود را به کار می‌گیریم تا به روزهای اوج برگردم و ثابت کنم که بازیکنی بااستعداد هستم.

رسانه‌های آلمانی پیش از این اعلام کردند که بایرن به دنبال فروش قرضی سانچس است و به احتمال خیلی زیاد او راهی منچستریونایتد خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.