شهرکرد-خطیب جمعه موقت شهرکرد گفت: توصیه اکید می کنم به مسئولان به فکر ملت و ایجاد اشتغال برای جوانان باشند، از گروه گرائی و سیاسی بازی هیچ کس خیری ندیده است، شما هم قطعا نخواهید دید.

شأن مسئولان خدمتگزاری به ملت است

حجت الاسلام ابوالحسن فاطمی ارجنکی صبح دوشنبه در خطبه های نماز عید فطر با تبریک عید سعید فطر به همه مسلمانان، خصوصا نمازگزاران شهرکرد عید فطر را عید بندگی عنوان کرد و خاطر نشان ساخت: همه ما باید در این روز شکرگزار باشیم که توانستیم به لطف خدا در ماه مبارک رمضان یک ماه تمام برای رضای حق قیام و صیام الهی را بجا آوردیم.

فاطمی ارجنکی افزود: امروز همه باید بدانند در چه مسیری حرکت می کنند و هدفشان و نیتشان کسب رضایت الهی و قرب به خدا باشد و بستر مناسب را برای فرج مهدی موعود(عج) فراهم نمایند.

وی با انتقاد شدید از عملکرد برخی از مسئولان و دولتمردان خطاب به آنان گفت: هدف از مسئولیت خدمت به مردم است، از همین جا به مسئولان و دولتمردان توصیه می کنم دست از بازی های سیاسی و جناحی بردارند که خیری در این امور نیست، آنچه که امروز برای مسئولان می تواند عافیت و عاقبت به خیری همراه داشته باشد خدمت به این مردم فهیم، انقلابی و دلسوز نظام است.

فاطمی خاطر نشان ساخت: امروز مقام معظم رهبری با رهبری های داهیانه توانسته است کشتی انقلاب را در فضای متلاطم جهانی و منطقه ای به ساحل فلاح و رستگاری هدایت نماید و ما امروز باید شکر گزار چنین نعمت بزرگی باشیم که رهبری همچون حضرت آیت الله خامنه ای در رأس نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قرار دارد.

شایان ذکر است، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در نماز عید سعید فطر شهرکرد شرکت کرده بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.