رییس پلیس راهور ناجا از توقیف بیش از ۵ هزار وسیله نقلیه متخلف در شبانه‌روز گذشته خبر داد و گفت: این رانندگان از ادامه سفر خود بازماندند.

توقیف بیش از ۵ هزار وسیله نقلیه متخلف در شبانه‌روز گذشته!

به گزارش قدس آنلاین،  سردار تقی مهری در حاشیه بازدید هوایی از محورهای کرج، چالوس و قزوین – رشت راهور با اشاره به این که بار ترافیکی پس از نماز عید فطر در جاده‌ها به شدت افزایش یافته است گفت: برابر آخرین بررسی‌ها بار ترافیکی در اتوبان کرج از کلاک تا پل فردیس و پل فردیس تا حصارک سنگین و از پل حصارک به قزوین نیمه سنگین است.

وی افزود: همچنین ترافیک در ۲ جاده قدیم کرج به قزوین از آبیک به قزوین سنگین است.

رییس پلیس راهور ناجا با اشاره به این که ترافیک در محور چالوس از پل کلاک تا میدان امیرکبیر سنگین است گفت: در عین حال در طول جاده چالوس ترافیک در مقاطعی نیمه سنگین است. همچنین این محور برای روانسازی و تخلیه بار ترافیکی از ساعت ۱۵ به سمت چالوس یکطرفه می‌شود.

وی به وضعیت ترافیکی محور هراز اشاره کرد و با بیان این که این محور بیشترین مشکل ترافیکی را در شبانه روز گذشته داشته است گفت: از شامگاه یکشنبه تا کنون ۲ بار این محور به صورت مقطعی برای تخلیه بار ترافیکی یکطرفه شده است و ترافیک این محور نیز هم‌اکنون در مقاطعی سنگین است.

رییس پلیس راهور ناجا به محور فیروزکوه اشاره کرد و گفت: بار ترافیکی این محور پرحجم و در مقاطعی نیمه سنگین است. همچنین ترافیک در محورهای منتهی به مشهد مقدس، تهران – قم، قم – دلیجان و تهران – سمنان پرحجم است.

وی تصریح کرد: بیشترین سفرها در این مدت به گیلان، مازندران، اردبیل، گلستان، خراسان شمالی و رضوی بوده است.

رییس پلیس راهور ناجا با توصیه به رانندگان در خصوص رعایت قوانین و مقررات رانندگی، بستن کمربند ایمنی توسط همه سرنشینان خودروها، کنترل سرعت و پیشگیری از خستگی و خواب آلودگی افزود: سرعت و سبقت غیرمجاز و تجاوز به چپ خط قرمز پلیس در تعطیلات جاری است و در صورت ارتکاب ۲ تخلف حادثه ساز همزمان خودرو متخلفان توقیف و از ادامه سفر باز می‌مانند.

وی گفت: طی شبانه روز گذشته حدود ۵۲۰۰ وسیله نقلیه متخلف در سراسر کشور به دلیل تخلفات رانندگی توقیف شدند و رانندگان آنها از ادامه سفر باز ماندند.

رییس پلیس راهور ناجا تصریح کرد: توصیه می‌کنیم رانندگان ضمن رعایت قوانین و مقررات رانندگی با صبر و حوصله رانندگی کرده و حداقل ۳ برابر زمان عادی برای مسافرت خود درنظر بگیرند.
 

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.