سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا جدایی کریستیانو رونالدو از رئال مادرید را زیانی بزرگ برای فوتبال اسپانیا می‌داند.

دل بوسکه: جدایی رونالدو زیان بزرگی برای فوتبال اسپانیا است

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از مارکا، بعد از  این که کریستیانو رونالدو متهم به فرار مالیاتی شده است خبرهای زیادی درباره جدایی او از رئال مادرید به گوش می‌رسد. این احتمال زیاد است که بهترین گلزن تاریخ رئال مادرید به رقابت‌های لیگ برتر انگلیس برگردد تا پیراهن منچستر یونایتد را بر تن کند.

ویسنته دل بوسکه، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال اسپانیا به جدایی رونالدو واکنش نشان داد و گفت: ما در عصر مسی و رونالدو زندگی می‌کنیم و این دو بازیکن مدت‌ها است که در فوتبال اسپانیا می‌درخشند و همه نگاه‌ها را معطوف به خود کرده‌اند. ما در اسپانیا خوش شانس هستیم که دو بازیکن بزرگ را در بارسلونا و رئال می‌بینیم. نباید هیچ کدام از این دو بازیکن رقابت‌های لالیگا را ترک کنند. از دست دادن رونالدو زیان بزرگی برای فوتبال اسپانیا خواهد بود.

دل بوسکه درباره احتمال جدایی موراتا هم اضافه کرد: او توانایی و استعداد بالایی دارد و بر این باور هستم که باید در ترکیب اصلی به میدان برود. بر این باور هستم که شرایط او در رئال خوب است و به احتمال خیلی زیاد در این تیم می‌ماند. من همواره گفته‌ام که بازی کردن بازیکنان اسپانیایی در کشورهای دیگر به سود ما است. با این حال جدایی موراتا از رئال دردناک خواهد بود.

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال اسپانیا در پایان و درباره احتمال حضور ام‌باپه در رئال مادرید، گفت: این بازیکن جوان، آینده درخشانی دارد. او ثابت کرده که استعداد و توانایی بالایی دارد. ام‌باپه هم از نظر فنی و هم از نظر بدنی در شرایط خوبی به سر می‌برد و می‌تواند در رئال مادرید بدرخشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.