رییس باشگاه رئال مادرید به احتمال جدایی کریستیانو رونالدو واکنش نشان داد و تاکید کرد که دلیلی برای نگرانی وجود ندارد.

رئیس رئال مادرید: رونالدو فقط عصبانی است/ دلیلی برای نگرانی وجود ندارد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از ES، در روزهای اخیر خبرهای زیادی درباره جدایی کریستیانو رونالدو از رئال مادرید به گوش رسیده است. این بازیکن پرتغالی به فرار مالیاتی متهم شده و این باعث شده که از احتمال بازگشت او به رقابت‌های لیگ جزیره سخن به میان آید.

فلورنتینو پرس بار دیگر به احتمال جدایی رونالدو واکنش نشان داد و گفت: احساس می‌کنم که رونالدو از متهم شدن به فرار مالیاتی ناراحت و عصبی است و این ممکن است که برای هر شخصی اتفاق بیفتد. شما هم اگر متهم به چیزی شوید ناراحت و عصبی می‌شوید.

او درباره این سوال که چرا رونالدو اتهام اخیر خود را رد نکرده یا به احتمال جدایی‌اش از رئال واکنش نشان نمی‌دهد، این گونه پاسخ داد: رونالدو نیازی ندارد که وقت خود را صرف این مسائل کند. او به دنبال درخشش در جام کنفدراسیون‌ها است و می‌خواهد افتخار دیگری را با تیم ملی به دست آورد. کدام یک از شما اطمینان می‌دهد که سال آینده شغل خود را حفظ کند تا من درباره رونالدو تضمین دهم؟ دلیلی برای نگرانی وجود ندارد.

پرس ادمه داد: صحبت نکردن رونالدو در این باره من را نگران و وحشت زده نمی‌کند. نیازی نیست که ما همواره خبری را تکذیب کنیم. رسانه‌ها آن چه دوست دارند می‌نویسند و بسیاری از اخبار به دور از واقعیت است. بعد از جام کنفدراسیون‌ها با رونالدو صحبت خواهیم کرد. او با ما قرارداد دارد و دلیلی برای نگرانی وجود ندارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.