قم- جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران در برابر دشمنان متانت نشان می‌دهد، به معنای عدم اقتدار این نظام نیست، نظام جمهوری اسلامی به لطف الهی و با تکیه بر مردم این توان را دارد هر کجایی که تشخیص بدهد، به دشمن ضربه بزند.

متانت نظام در عرصه بین الملل از سر ضعف نیست/اربابان داعش درس عبرت بگیرند

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی با اشاره به حمله اخیر موشکی سپاه به داعش اظهار کرد: این حمله یک اقدام قابل توجه بود و نشان داد که در کشورمان در برابر چنگ و دندان کشیدن دشمن، اقتدار و توانمندی وجود دارد.

وی ادامه داد: اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران در برابر دشمنان متانت نشان می‌دهد، به معنای عدم اقتدار این نظام نیست، نظام جمهوری اسلامی به لطف الهی و با تکیه بر مردم این توان را دارد هر کجایی که تشخیص بدهد، به دشمن ضربه بزند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه افزود: دقت موشک‌های سپاه و پرتاب این موشک‌ها از یک فاصله دور به پایگاه‌های داعش در سوریه این پیام را به دشمنان کشورمان در منطقه داد که خیال نکنند نرمش‌ها و مذاکرات نظام جمهوری اسلامی ایران از سر ضعف بوده است.

حاجی صادقی با اشاره به توان نظامی کشورمان اظهار کرد: نیروهای انقلابی و جهادی کشورمان که سرباز رهبر معظم انقلاب هستند، این توان را دارند که به هر نقطه ای در منطقه که دشمنان در آنجا جمع شده باشند، حمله کنند و به آن‌ها ضربه بزنند.

وی ادامه داد: پیام‌هایی که حمله موشکی سپاه داشت، بیش از آسیب‌هایی بود که این حمله به گروه تروریستی داعش وارد کرد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه در پایان خاطرنشان کرد: اربابان داعش باید بفهمند که ایران مثل کشورهای دیگر نیست، کشورمان مرکز جهاد و انقلاب است و این آمادگی در نیروهای نظامی ایران وجود دارد که با اقداماتی داعش را ریشه کن کنند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.