یزد- استاندار یزد در پیامی مردم دارالعباده را به حضور گسترده در مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر و سومین شهید محراب آیت الله صدوقی (ره) دعوت کرد.

استاندار یزد مردم را به حضور در آیین شهدای هفتم تیر و سومین شهید محراب دعوت کرد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، در پیام سید محمد میرمحمدی آمده: ماه تیر، ماه خاطره های دردناک و غم انگیزی است که چون خدنگ های حزن و اندوه همه ساله دلهای ما را نشانه می رود.
وی ادامه داد: خاطره هایی که در آن بهترین مردان خدا را از ما گرفت تا به اسلام و انقلاب و عشق به امام و ولایت لطمه وارد سازد و آتش انقلاب اسلامی را که خرمن مستکبرین و ستمگران عالم را نشانه رفته است خاموش سازد اما  خدا نخواست و خون این شهیدان آب حیاتی شد در رگهای مردم سلحشور، مؤمن و خدا پرست ایران اسلامی و از بوستان این مرز و بوم عاشورایی سروها و لاله ها و گل هایی رست که تداوم بخش عطر و بوی خوبان گشت.
وی افزود: داغ ۷۲ یار  امام و انقلاب بویژه شهید مظلوم بهشتی بزرگ و داغ و هجران جانگذاز شهید محراب صدوقی عزیز در دارالعباده که خود از شخصیتهای محوری انقلاب محسوب می شد ضربه ای بزرگ بود و ثلمه ای عظیم و دردی رنجباربود.

استاندار یزد یادآور شد: درود خدا بر این شهدا و رادمردان و رضوان خدا و همجواری با شهیدان کربلا نصیبشان باد وجا دارد یاد و نام سرخ و همیشه سبز این عزیزان را گرامی بداریم و با خون پاکشان پیمان راست قامتی و ایستادگی و وفا ببندیم که تا هستیم استوار باشیم و در پاسداری از ارزشهای الهی که عشق آنان بود کوتاهی نکنیم .
استاندار یزد، مردم استان را به حضور در مراسمی که به همین مناسبت صبح فردا، پنجشنبه در مسجد حظیره یزد برگزار می شود دعوت کرد.
لازم به ذکر است؛ شهید الله بهشتی و ۷۲ تن از یاران انقلاب اسلامی شامگاه ۷ تیر سال ۱۳۶۰ در تالار حزب جمهوری اسلامی توسط منافقین به شهادت رسیدند و شهید صدوقی نیز روز جمعه ۱۱ تیرماه سال ۱۳۶۱ در مسجد ملااسماعیل پس از اقامه نماز جمعه توسط گروهک منافقین کوردل به شهادت رسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.