اهواز- نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با بیان اینکه اهواز به طرح‌ها و برنامه‌ریزی‌های کلانی برای درآمدزایی و جذب سرمایه‌گذار نیاز دارد گفت: وضعیت و چهره محرومیت‌زده اهواز، پیمانکاران طلبکار و پروژه‌های ناتمام همه محصول عدم درآمدزایی در شهرداری است.

چهره محرومیت‌زده اهواز حاصل عدم درآمدزایی در شهرداری است

به گزارش قدس آنلاین، منتخبان پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اهواز با نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان دیدار کردند.

آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری در این دیدار صمیمانه با تبریک عید سعید فطر و حسن اعتماد و انتخاب مردم خطاب به منتخبان پنجمین دوره شورای شهر اهواز اظهار داشت: مردم شما را به عنوان افرادی متدین و قابل اطمینان شناخته‌اند بنابراین موفقیت و پیروزی شما پیروزی اسلام، نظام و ولایت است.

وی در ادامه افزود: امیدوارم در آستانه آغاز کار شورای پنجم با عنایت الهی و امام عصر همان گونه که تاکنون در سنگرهای مختلف جمهوری اسلامی در حال خدمت بودید افتخار سربازی و خدمت در سنگر پیش رو را نیز نصیبتان کند.

امام جمعه اهواز پیرامون مسائل موجود در سطح کلانشهر اهواز بیان داشت: بعد از مبارزه با فساد که باید به صورت جدی در دستور کار قرار گیرد، نیاز است که برای این شهر کارهای بزرگ و تحسین برانگیز همراه با برنامه‌ریزی‌های کلان انجام شود.

جزایری با تاکید بر اینکه اگر می‌خواهید رضایت مردم جلب شود باید همت بلند داشته باشید، گفت: مردم کلانشهر اهواز نیازمند کلان نگری، مطالعات وسیع جهان شمول و حتی فراتر از مرزهای کشور، شهرداری قوی و توانمند، حمایت و پشتیبانی شورا  برای آبادانی اهواز هستند.

وی افزود: اهواز به طرح‌ها و برنامه‌ریزی‌های کلانی برای درآمدزایی و جذب سرمایه‌گذار نیاز دارد از سوی دیگر استاندار و  مدیران کل نیز باید در این مسیر حامی شورا باشند زیرا آن‌ها امکانات و اعتباراتی در اختیار دارند که باید پای کار بیاورند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: وضعیت و چهره محرومیت‌زده اهواز، پیمانکاران طلبکار و پروژه‌های ناتمام همه محصول عدم درآمدزایی در شهرداری است. اگر می‌خواهیم در مناطق کم برخوردار تحول ایجاد کنیم باید بدانیم که  بدون اعتبار هیچ کاری پیش نمی‌رود و زمانی که نتوانیم سرمایه‌گذار جذب کنیم همه حرف‌ها و وعده‌ها به شعار تبدیل می‌شود.

موسوی جزایری تاکید کرد: هزاران متر زمین در حاشیه جاده‌های ساحلی رودخانه کارون وجود دارد که می‌تواند به عنوان مراکز مسکونی، تجاری و خرید مورد استفاده قرار گیرد و با این کار سرمایه‌های نقد را به سوی شهرداری روان کنیم.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.