بردسکن- قهرمانان مسابقات فوتسال جام رمضان یادواره شهدای مرزبان در شهرستان بردسکن با معرفی تیم های برتر به کار خود پایان داد.

قهرمانان مسابقات فوتسال بردسکن در ۴ رده سنی مشخص شدند

 دبیر هیات فوتبال بردسکن  درگفت و گو با  قدس آنلاین ،گفت:  دراین مسابقات ۴۳ تیم و در ۴ رده  نونهالان ، نوجوانان ، جوانان؛ بزرگسالان  شرکت داشتند که پس از انجام ۹۰ بازی در دوسالن ولی عصر وکوثر به پایان رسید و تیم های اول تا سوم هر رده مشخص شدند.سعید عبدی  عنوان کرد: در رده نونهالان تیم های پیام نصر شهرداری، ایثارگران و ابراهیم آباد مقام های اول تاسوم را کسب کردند و تیم آرمان انابد کاپ اخلاق را دریافت کرد.

در رده نوجوانان تیم های پیام نصر شهرداری، سرخ پوشان و پایگاه شهید قدرتی به مقام اول تا سوم رسیدند و پاس جوادالائمه موفق به کسب کاپ اخلاق شد.

در رده جوانان تیم های پرده سرای پاتریس ، محبان و سیاه جامگان مقام های اول تا سوم را کسب کردند و تیم پایگاه شهید بیرجندی کاپ اخلاق را کسب کرد.

در رده سنی بزرگسالان تیم های برنج فروشی طاهری ، کانون آل یاسین و گنجینه مس به مقام های اول تا سوم رسیدند و تیم مظفرآباد کاپ اخلاق را دریافت کرد.وی همچنین گفت: در بخش بانوان نیز تیم های مرکز معماری  هیراد، علم وادب جابوز و مبل پاتریس رتبه های اول تا سوم را کسب کردند و تیم گلهای بهشتی کاپ اخلاق را دریافت کرد.

در مراسم فینال این مسابقات که برادران رئیس هیات فوتبال استان خراسان رضوی ، معاون فرماندار بردسکن و جمعی از مسئولان ادارات حضور داشتند از تیم های بررتر این مسابقات تجلیل به عمل آمد. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.