بردسکن- امام جمعه بردسکن بر کوچک سازی ستاد نماز جمعه این شهرستان با رویکرد جوان گرایی تاکید کرد.

ستاد نماز جمعه بردسکن نیاز به کوچک سازی با رویکرد جوان گرایی دارد

به گزارش  قدس آنلاین ، ظهر امروز ،حجت الاسلام علی اصغر امینی  در جلسه ستاد نماز جمعه  این شهرستان با بیان اینکه ستاد نماز جمعه بردسکن بیش از ۱۰۰ عضو دارد گفت: متاسفانه برخی از اعضای ستاد نماز جمعه فقط اسم خود را یدک می کشند وگرنه هیچ فعالیتی در برنامه های ستاد ندارند. 

وی عنوان کرد:  ستاد نماز جمعه بردسکن بیش از ۱۰۰ عضو دارد اما  افراد فعال در حد ۱۰ نفر بیشتر نیستند که می طلبد افراد توانمند و پای کار عضو ستاد نماز جمعه شوند.

امام جمعه بردسکن اظهارداشت: همه ما باید در حوزه کاری خود به کارایمان رنگ و بوی خدایی دهیم و حضور در ستادهای نماز جمعه باید قربتا الی الله باشد و فعالیت در امر اقامه نماز جمعه  یک نوع خادمی است.

حجت الاسلام امینی بر کوچک سازی ستاد نماز جمعه این شهرستان تاکید کرد  و از همکاری همه جانبه برخی از اعضای ستاد نماز جمعه  تقدیر کرد.

وی گفت: فعالیت های چشمگیر در حوزه مسایل دینی و مذهبی در واقع یک نوع تقویت در امر نماز است که می طلبد دراین بخش بیشتر کار شود.

 وی تنها راه  برون رفت از مشکلات کشور را  نگاه کردن به ظرفیت های داخل کشور دانست و گفت: همه مسئولان باید با استفاده از توانمندی ها و ظرفیت های داخل کشور مشکلات را حل کنند و نباید اجازه دهیم که دشمنان برای ما نسخه بپیچند.

مسئول ستاد نماز جمعه بردسکن گفت: بنای ما برکوچک سازی و چابک سازی ستاد نمازجمعه شهرستان است.

حجت الاسلام محرم مصوری خدمت کردن در ستادهای نمازجمعه را یک افتخار و توفیق بیان کرد که نصیب هرکسی نمی شود.

وی عنوان کرد: برنامه ریزی شده است هر هفته ۱۵ نفر از اعضای ستاد نماز جمعه فراخوان شوند و برنامه های نماز جمعه را  اجرا کنند.

وی افزود: هدف ما این است که جوان گرایی را در ستادهای نمازجمعه تقویت کنیم و افراد توانمند و پای کار را  وارد چرخه ستاد نماز جمعه کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.