تیم ملی فوتبال شیلی با درخشش کلودیو براوو در ضربات پنالتی مقابل پرتغال به پیروزی رسید تا به فینال رقابتهای جام کنفدراسیون ها صعود کند.

شیلی با ضربات پنالتی فینالیست شد/ رویای رونالدو بر باد رفت

به گزارش قدس آنلاین، تیم های ملی فوتبال شیلی و پرتغال چهارشنبه شب با قضاوت علیرضا فغانی نخستین بازی مرحله نیمه نهایی رقابتهای جام کنفدراسیون ها را در شهر کازان روسیه برگزار کردند که طی آن تیم شیلی در ضربات پنالتی با درخشش کلودیو براوو حریف خود را ۳ بر صفر شکست داد. این دیدار در وقت های معمول و اضافه بدون گل خاتمه یافت.

در نیمه نخست این مسابقه دو تیم بازی نسبتا برابری را ارایه دادند اما در نیمه دوم این تیم پرتغال بود که توپ و میدان را در اختیار داشت و چندین بار روی ضربات رونالدو خطرساز شد. در مقابل شیلی به حرکات الکسیس سانچس و آرتورو ویدال در ضد حملات دل بسته بود. بازی در وقت معمول گلی در بر نداشت تا کار به وقت های اضافه کشیده شود.

در وقت های اضافه این بازی تیم شیلی بهتر از پرتغال ظاهر شد. در وقت اضافه اول، شیلی یک موقعیت عالی را روی ضربه سر الکسیس سانچس خلق کرد که ضربه او به شکلی ناباورانه به بیرون رفت.

در وقت دوم اضافه اما در یک صحنه مشکوک به پنالتی روی سیلوا مهاجم شیلی، علیرضا فغانی تصمیم به ادامه بازی گرفت که تصمیمی کاملا مشکوک بود. این اتفاق در دقیقه ۱۱۲ در محوطه جریمه پرتغال رخ داد. در دقیقه ۱۱۹ بازی ضربات ویدال و رودریگز دو بار متوالی به تیر دروازه پرتغال اصابت کرد تا با خوش شانسی یاران رونالدو دروازه تیم خود را بسته نگه دارند.

در نهایت ضربات پنالتی تعیین کننده سرنوشت این بازی جذاب شد که براوو دروازه بان تیم شیلی هر سه ضربه تیم پرتغال را مهار کرد تا قهرمان آمریکای لاتین ۳ بر صفر پیروز این بازی جذاب باشد. با این نتیجه رویای رونالدو برای فتح جام کنفدراسیون ها بر باد رفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.