مشهد- حاج اسماعیل، محمود و محمد حسین غروی خیران ساکن تهران از جمله کسانی هستند که در ماه مبارک رمضان امسال برای خشنودی خالق هستی راه نزدیکی را انتخاب کردند و با اهدای بیش از ۳۲ هزارمتر مربع زمین به دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای ایجاد مرکز بازتوانی شناختی اعصاب و روان و کمک به این بیماران در راه رضای خدا گام نهادند.

ساخت مرکز بازتوانی شناختی اعصاب و روان در مشهد

به گزارش خبرنگار ما از حوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی مشهد، با اهدای این زمین به دانشگاه طبق نقشه‌های طراحی شده در فاز اول اقدام به ساخت مرکز بازتوانی شناختی اعصاب و روان با ۴۰۰ تخت بستری و ایجاد فضای آرامش بخش (کتابخانه، مسجد، فضای سبز، سرگرمی و...) خواهد شد که قابل گسترش به ۱۰۰۰ تخت خواهد بود و در صورت همکاری دستگاه‌های اجرایی در تسریع در امور انتقال زمین و صدور مجوزهای مورد نیاز به دانشگاه، حوزه توسعه هرچه سریع‌تر اقدام به ساخت این مرکز برای بیمارانی که دستشان از زمین و آسمان کوتاه است خواهد کرد.
بر اساس این گزارش، برادران غروی برای تأمین بخشی از هزینه‌های اجرای این پروژه درمانی قول مساعد داده و برای همکاری در ساخت این بیمارستان اعلام آمادگی کرده‌اند.
امید که مشارکت دیگر خیرین سلامت و انسان‌های نوعدوست با دانشگاه علوم پزشکی مشهد بتواند درد و رنج و تنهایی بیماران اعصاب و روان را التیام بخشیده و تسکینی بر آلام این بندگان درد کشیده خدا باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.