مشهد- با توجه به استقبال گسترده زائران و مجاوران مشهد الرضا(ع) و بنابه درخواست نخبگان و چهره‌های استانی و کشوری بر دائمی شدن شهرک تاریخی مشهد دوست داشتنی، فعالیت این نمایشگاه تا دهه کرامت ادامه خواهد داشت.

ادامه فعالیت شهرک تاریخی مشهد دوست داشتنی تا دهه کرامت

به گزارش قدس آنلاین، این شهرک تاریخی مشهد از بهمن ماه سال گذشته فعالیت خود را به عنوان یک موزه زنده از حوادث تاریخی، بناهای تاریخی، آداب و رسوم و مشاغل قدیمی شهر مشهد مقدس آغاز کرده است که به دلیل استقبال گسترده زائران و مجاوران برای چندمین بار تمدید شد.
برپایه این گزارش شهرک تاریخی مشهد برنامه‌های مختلفی را در قالب آیین‌ها و آداب و رسوم مردم مشهد در ماه رمضان به نمایش گذاشت و مورد استقبال قرار گرفت.
علاقمندان در این شهرک تاریخی در قالب‌های تئاتر، نمایش، روایتگری، نقالی و ... با تاریخ شهر مشهد و حوادث پیرامون آن از جمله واقعه قیام مسجد گوهرشاد، انقلاب مردم مشهد، مکان‌های تاریخ ساز این شهر، مشاغل قدیمی، سنت‌ها و آیین‌های محلی و مذهبی، دانشمندان و مشاهیر خراسان، سبک معماری و سبک زندگی دینی شهر مشهد آشنا می‌شوند.
گفتنی است شهرک تاریخی مشهد دوست داشتنی تا دهه کرامت همه روزه از ساعت ۱۸ الی ۲۳ در بلوار وکیل‌آباد، انتهای خیابان کوثرشمالی، میزبان زائران و مجاوران خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.