رشت- نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس گفت: داعش از ترس سپاه، بسیج و ارتش ‌جرأت نزدیک شدن به مرزهای ایران را ندارد.

داعش از ترس سپاه، بسیج و ارتش ‌جرأت نزدیک شدن به مرزهای ایران را ندارد

به گزارش قدس آنلاین، محمودشکری با اشاره به اینکه سپاه پاسداران از ارکان اصلی انقلاب اسلامی محسوب می‌شود، اظهار داشت: سپاه به فرمان امام (ره) تشکیل و با شکست دشمنان داخلی و خارجی بر محبوبیتش افزوده شد و امروز به‌عنوان خط قرمز کشور شناخته شده و هیچ دولتی حق عبور از آن را ندارد.

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس با اشاره به جایگاه سپاه پاسداران از منظر امام خمینی (ره) گفت: اگر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نبود کسانی هم که امروز اسلام و انقلاب را قبول ندارند وجود نداشتند و امروز همه سیاسیون در پناه سپاه پاسدران حضور دارند وگرنه دشمن همه را از دم تیغ می‌گذارند.

شکری با بیان اینکه تضعیف نیروهای مسلح با چارچوب‌های انقلاب اسلامی همخوانی ندارد افزود: دشمنان انقلاب به‌ویژه آمریکا، اسرائیل و دست‌نشانده آن‌ها داعش، از ترس سپاه، بسیج و ارتش جمهوری اسلامی جرأت نزدیک شدن به کشور را ندارند و امنیت کشور در منطقه، مرهون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به محبوبیت جهانی مقام معظم رهبری گفت: انقلاب اسلامی از زمان پیامبر اسلام (ص) در دنیا به‌صورت نورانی اشاعه پیدا کرده و امروز ملت‌های مختلف، انقلاب اسلامی را با مدیریت بی‌نظیر مقام معظم رهبری در تمام زمینه‌ها به‌ویژه استکبارستیزی، مقاومت و استقامت الگو قرار داده‌اند.

وی با بیان اینکه برتری امروز انقلاب اسلامی با دست خالی، با معادلات مادی قابل توجیه نیست افزود: لطف و عنایت خداوند با مدیریت رهبری فرزانه باعث اقتدار انقلاب اسلامی در برابر تجهیزات و قدرت‌های سیاسی، اقتصادی و نظامی در جهان شده است و به‌همین دلیل رئیس جمهور، دولت و مجلس نباید از مسیر انقلاب خارج شوند.

منبع:تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.