مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی جوانه‌های شعر رضوی خبر داد.

مهلت ارسال آثار به جشنواره جوانه‌های شعر رضوی تمدید شد

به گزارش قدس آنلاین،به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی، احمد محبی با بیان اینکه آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره ۱۰ تیرماه بوده است، اظهار داشت: با توجه به استقبال شاعران و فرهیختگان از جشنواره رضوی به مدت یک هفته مهلت ارسال آثار تمدید می‌شود تا شاهد ارسال آثار بیشتری به دبیرخانه باشیم.

وی ادامه داد: تاکنون بیش از ۲۷۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده که روزانه شاهد ارسال آثار بیشتری هستیم و امید می رود این استقبال همچنان ادامه داشته باشد.

مدیر اجرایی جشنواره ملی جوانه‌های شعر رضوی خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه آثار ارسالی از سوی شرکت‌کنندگان نباید در هیچ جشنواره و کتابی چاپ شده باشد، تصریح کرد: آثار ارسالی باید تازه و بدیع باشد.

محبی درباره جوایز افراد برگزیده در این جشنواره، گفت: جایزه نفر نخست لوح سپاس و تندیس جشنواره و مبلغ ۳ میلیون تومان، نفر دوم لوح سپاس و تندیس جشنواره به همراه مبلغ ۲ میلیون تومان و نفر سوم نیز لوح سپاس و تندیس جشنواره به همراه مبلغ یک میلیون تومان است و از نفر سوم تا هشتم نیز به هر نفر مبلغ ۵۰۰ هزار تومان اهدا می‌شود.

وی اظهارکرد: اهدا جوایز در جشنواره منوط به حضور فرد شاعر و خواندن شعر در جشنواره است و در صورتی که فرد در جلسه غایب باشد جایزه‌ای به وی تعلق نمی‌گیرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه یکی از قسمت‌های این جشنواره نیز بخش ویژه است، تصریح کرد: در این بخش آثاری که محتوای آن حول محور کرامت انسانی با الهام و آموزه‌های رضوی باشد مورد توجه است و به برندگان این بخش نیز لوح سپاس، تندیس جشنواره و مبلغی نقدی متناسب با کیفیت اثر وی اهدا می‌شود.

محبی افزود: پس از اتمام جشنواره تمام آثار منتخب در قالب یک مجموعه به چاپ می‌رسد و در بخش‌های مختلف فرهنگی و هنری نیز توزیع می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.