۸ تیر ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۲
کد خبر: 542889

فرمانده انتظامی شهرستان کنگاور از دستگیری فردی خبر داد که با سلاح گرم قصد حمله به پدر همسر خود و قتل وی را داشت.

حضور  پلیس مانع از قتل پدر زن شد

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ حسین براری اظهار کرد: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ شهرستان مبنی بر وقوع یک فقره نزاع خانوادگی در یکی از روستاهای توابع شهرستان کنگاور، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت. پس از دریافت این خبر، عوامل انتظامی بدون درنگ و در کمترین زمان ممکن به محل موردنظر اعزام شدند.

این مقام انتظامی ادامه داد: عوامل پاسگاه عزیز آباد با حضور در محل مشاهده کردند فردی با سلاح شکاری قصد تیراندازی به خانواده همسر خود را دارد، لذا با اقدام به موقع وی را خلع سلاح و اسلحه شکاری به همراه فشنگ های مربوطه را کشف کردند.

براری عنوان کرد: حضور به موقع پلیس در این عملیات مانع از اقدام بسیار خطرناک و وقوع قتل شد که در این راستا مردم طی تماس‌های حضوری و تلفنی از اقدام به موقع و مقتدرانه پلیس تقدیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کنگاور متذکر شد: پلیس با اقتدار تمام با افرادی که اقدام به ایجاد ناامنی و رعب و وحشت می‌کنند، قانونی و قاطعانه برخورد خواهد کرد.

براری با اشاره به اینکه برقراری امنیت، مشارکت همگانی را می‌طلبد، از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه موضوع را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
 

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.