​ایلام- مدیرکل امور درمان تأمین اجتماعی استان ایلام گفت: کلینیک های درمانی در شهرستان های دهلران، دره شهر و مهران ایجاد می شود.

احداث کلینیک تأمین اجتماعی در مهران/ بسیج جامعه پزشکی به زائران حسینی، خدمات درمانی رایگان ارائه می کند

کریم لاله ماژین روز جمعه در حاشیه پیاده روی خانوادگی کارکنان تأمین اجتماعی و مدیریت درمان استان ایلام در گفتگو با قدس آنلاین، با بیان اینکه احداث کلینیک درمانی در شهرستان ها بر اساس جمعیت بیمه شدگان صورت می گیرد، اظهارداشت: زمین مورد نیاز برای احداث کلینیک شهرستان مهران خریداری شده و فاز اول پروژه شامل تأیید نقشه و انتخاب پیمانکار صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه خدمت رسانی به زوار اربعین از برنامه های اصلی این مدیریت است، افزود: در همین راستا یک بیمارستان صحرایی با همکاری بسیج جامعه پزشکی سازمان در شهر مهران به مدت حدود ۱۴ روز به زائران حسینی، خدمات درمانی رایگان ارائه خواهد کرد.

مدیرکل امور درمان تأمین اجتماعی استان ایلام مشارکت این مدیریت در برنامه های فرهنگی همچون پیاده روی با حضور خانواده های کارکنان و حضور فعال در اربعین حسینی را ضروری دانست و خاطرنشان ساخت: در کنگره عظیم اربعین که برای جهان اسلام حائز اهمیت است، تردد روزانه بیش از ۱۵۰ هزار نفر از مرز مهران شرایط استراتژیکی را بوجود آورده و این سازمان نیز اولویت کاری خود را به درمان زائران اختصاص خواهد داد.

معاون درمان تامین اجتماعی استان ایلام نیز با اشاره به اهمیت ورزش همگانی، گفت: انجام ورزش، خصوصاً ورزش همگانی با حضور خانواده ها، در افزایش روحیه کارکنان و خانواده های آنان تأثیرگذار است.

احمد حیدری زاده اظهارداشت: ورزش کردن به صورت منظم و خصوصاً حضور در طبیعت موجب تندرستی، پیشگیری از برخی بیماری ها و افزایش تعامل اجتماعی در افراد می شود که همگان خصوصاً کارکنان دولت بایستی به صورت منظم این مهم را انجام دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.