بیرجند-امام جمعه موقت شهرستان بیرجند با بیان اینکه اختلاف در بین مسئولان کشور سبب هدررفت توان وحل مشکلات می‌شود،گفت: دشمن به دنبال ایجاد شکاف بین سیستم سیاسی در کشور است وآمریکا بار دیگر سپاه را تحریم کرده که این نشان از ترس آنها از سپاه پاسداران است.

مدیریت جهادی علت موفقیت های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بیرجند، حجت الاسلام علیجان دلدار ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه دربین مردم نمازگذار بیرجند، اظهار داشت: انسانها باید در زندگی همواره یاد خدا باشند که تنها این امر به ذکر زبانی مربوط نشده بلکه باید شکر گذار نعمتهای خدا والطاف او باشیم.
وی با بیان اینکه اگر یاد خدا جایگزین ریاست طلبی وخودخواهی شود به طور یقین مسلمانان درتمامی زمینه‌ها پیروز ی بدست می‌آید، افزود: اگر درجامعه اسلامی دربین مسئولان اختلاف باشد نیروها وتوان‌ها هدر رفته ومسئولان به جای اینکه در مسیر حل مشکلات مردم گام بردارند در مسیر دعواهای سیاسی واختلاف سلیقه خواهند بود.
تمامی مشکلات دنیا سرکردگی آن استکبار جهانی است
امام جمعه موقت شهرستان بیرجند با اشاره به مناسبتهای هفته گفت: دوم تیرماه به نام هفته حقوق بشر آمریکایی نامگذاری شده که در طول تاریخ جمهوری اسلامی ایران هفته دوم تیرماه که مصادف با حقق بشرآمریکایی است پر ماجرا است زیرا تمام مشکلات بر سرکردگی استکبارجهانی همان آمریکا است.
دلدار با بیان اینکه دولتهای غربی که دم از حقوق بشر می‌زنند انواع جنایات مرتکب می‌شوند اما آنها هرگز از چنگ قدرت خدا خارج نیستند، افزود: ترور رهبر معظم انقلاب در سال ۶۰، افجار دفتر مرکزی جزب جمهوری اسلامی ایران در ۷تیرماه سال ۶۰ وشهادت آیت الله بهشتی و۷۲تن از یاران با وفایش، از دیگر مناسبتها واعمال آمریکا بود.
وی بیان داشت: بمباران شیمیایی سردشت در ۷ تیر سال ۶۶، شهادت آیت الله صدوقی، حمله به هواپیمای مسافربری ایرباس در ۱۲ تیر سال ۶۷، حمایت از سازمان تروریستی منافقان، دستور مسدود کردن دارایی های ایران، حمایت از رژیم کودک کش اسرائیل، حمایت از نظام دیکتاتوری و ضد مردم مانند آل سعود و آل خلیفه تنها بخشی از حقوق بشر آمریکایی است.
در طول تاریخ ترور شخصیتها در ایران چهره منافقان را افشا کرد 
امام جمعه موقت شهرستان بیرجند گفت: خداوند از طرح ونقشه دشمنا آگاه است ودر تمام ترورها ونقشه‌های شوم دشمن به برکت خون شهدا، هوشیاری مردم ورهبر معظم انقلاب حادثه‌های ترور شخصیتها در نظام تاثیری نداشت وسبب شد تا انقلاب اسلامی در مسیر صحیح خود قرار بگیرد ومنافقان درحوادث افشا شوند ومردم چهره پلید آنها را بشناسند.
دلدار افزود: رمز موفقیت سپاه پاسداران انقلا اسلامی به دلیل مدیریت جهادی است وتمام موفقیتهای ما در زمینه‌های مختلف سیاسی، بین الملی، فرهنگی، اقتصادی به دلیل همین مدیریت جهادی است.
وی با بیان اینکه هدف دشمن شکاف در سیستم سیاسی کشور است، اظهار داشت:  آمریکا تحریم‌های جدید علیه سپاه پاسداران مطرح کرده اما ملت جوانان ومسئولان ما باید افتخار کنند که یک نهاد انقلابی ماندن سپاه آنقدر تاثیرگذار وقدرتمند است که دشمنان ایران را به عکس العمل وا داشته است.
وی با اشاره به شخن امام خمینی(ره) اظهار داشت:  نهاد وسازمانی که دشمن ازآن بدگویی کند وهراس داشته باشد نشان میدهد این سازمان ونهاد به درستی وظایف خود را انجام داده اما اگر دشمن از آن نهاد یا فرد تعریف کند، بباید آن فرد ونهاد ببیند در کجای کار خود  مشکل دارد که دشمن از او تعریف می‌کند.
دلدار افزود:نزاع و اختلاف سبب ناتوانی جامعه از درون می شود و شکست ها و ضعف هایی که در طول تاریخ مسلمانان با آن مواجه شده اند تنها به دلیل عمل نکردن به دستورات الهی بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.