شهرکرد- امام جمعه موقت شهرکرد گفت:همه باید با وحدت و همدلی حور محور ولایت فقیه حرکت کنیم ، از شخص ریاست جمهوری که عالیترین مقام اجرائی است تا بنده حقیر که امروز در جایگاه خطیب جمعه هستم.

رئیس جمهور در انتخاب کابینه شایستگی های فردی و تقوی الهی را مد نظر داشته باشد

به گزارش قدس آنلاین،سید ابوالحسن فاطمی ارجنکی در خطبه های امروز نماز جمعه در مصلی بزرگ امام خمینی شهرکرد ضمن رعایت تقوی و حدود الهی به خود و نمازگزاران گفت: بزرگترین مشکل جامعه امروزی کمرنگ شدن تقوی و اخلاقیات اسلامی و الهی در جامعه است که باید در جامعه اسلامی ظهور و بروز داشته باشد.

فاطمی ارجنکی با اشاره به سیره پیامبر اکرم(ص) و ائمه اطهار تاکید کرد: این عزیزان در نصب افراد به شایستگی های فردی و رعایت تقوی الهی توجهی خاص و فوق العاده داشتند تا جائیکه امام اول ما حضرت علی (ع) حاضر نشد افرادی را که زمانی از حامیان او بودند مانند طلحه و زبیر پست و مقام بدهد.

وی با انتقاد  از واگذاری بعضی از مدیریت ها به افراد بی تعهد تاکید کرد: زیبنده نظام اسلامی نیست افرادی به مسئولیت های مهم کشوری،استانی و شهرستانی گمارده شوند که اعتقادی به دین و احکام الهی ندارند.

وی در ادامه خطاب به رئیس جمهور منتخب دوزادهم تصریح کرد: از رئیس جمهور محترم که خود فردی روحانی و طلبه هستند وزرائی و مدیرانی را به مجلس ،استانها و شهرستانها معرفی کنند تا دلسوز نظام،مردم و انقلاب باشند نه اینکه افرادی که دنبال بدست آوردن پست و مقام و جمع کردن ذخایر مادی و دنیوی هستند.

خطیب موقت جمعه شهرکرد در ادامه به حواشی روز قدس و عید سعید فطر اشاره کرد و گفت: امروز احترام رئیس جمهوری بعنوان نماینده ملت سربلند انقلاب اسلامی بر همگان واجب است و اگر کسی نقد یا انتقادی دارد در فضائی آرام، دوستانه و صمیمی مطرح شود،نه با هوچی گری و رفتار زشت و ناپسند.

وی در خاتمه همگان را به وحدت و تبعیت حول محور ولایت فقیه مقام معظم رهبری دعوت و تاکید کرد امروز همه باید مطیع و گوش به فرمان ولی امر مسلمین جهان باشیم از شخص رئیس جمهور که عالیترین مقام اجرائی است و بنده حقیر که در جایگاه خطیب جمعه شهرکرد هستم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.