ساری- معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از تمدید دوازدهمین جشنواره بین المللی نامه ای به امام رضا (ع) تا ۱۲ تیرماه خبر داد.

جشنواره بین المللی نامه ای به امام رضا (ع) تا ۱۲ تیرماه تمدید شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی جشنواره، عباس زارع افزود: مهلت ارسال آثار به یازدهمین جشنواره نامه ای به امام رضا تا ۸ تیرماه سال جاری بود که به دلیل استقبال مردم، مهلت ارسال آثار ۵ روز دیگر تمدید شد.

وی با بیان اینکه اهداف اصلی جشنواره اشاعه و ترویج فرهنگ رضوی است، یادآور شد: جشنواره سراسری نامه ای به امام رضا (ع) مردمی ترین جشنواره فرهنگی امام رضا (ع) محسوب می شود که در سال گذشته بیش از ۱۳۷ هزار نفر از ۵۸ کشور در آن شرکت کردند.

معاون فرهنگی ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به اینکه فراخوان جشنواره در ایران و سایر کشورها  توزیع شده است و دلنوشته‌های علاقمندان در حال دریافت است، گفت: دوازدهمین جشنواره بین المللی نامه ای به امام رضا (علیه السلام) هشتم مردادماه امسال در بخش های بین المللی، ملی، استانی و ویژه برگزار می شود.

زارع، ارادتمندی و شیفتگی، جلوه های معنوی زیارت، شفاعت، درد دل، امیدها و آرزوها و جایگاه نماز در آموزه های اهل بیت (علیه السلام)، بویژه حضرت رضا (علیه السلام) و نقش آن در سلامت اجتماعی و کاهش آسیب های اجتماعی  را از محورهای دوازدهمین جشنواره بین المللی نامه ای به امام رضا(علیه السلام)، اعلام کرد.

وی اضافه کرد: این جشنواره در بخش ملی در دو رده سنی کودکان و نوجوانان (٧-١٨سال) و بزرگسالان از (١٨سال به بالا) برگزار می شود.

معاون فرهنگی ارشاد اسلامی مازندران خاطرنشان کرد: شرکت تمامی گروه های سنی در بخش بین المللی این جشنواره آزاد اعلام شده و شرکت کنندگان این بخش می توانند از تمامی کشورها باشند. همچنین شرکت کنندگان این بخش می توانند ایرانیان مقیم خارج از کشور نیز باشند.

زارع یادآور شد: آثار برگزیده جشنواره دوازدهم در کتابی با عنوان «نجوای دل» چاپ می شود وعلاقمندان به شرکت در این جشنواره  می توانند با مراجعه به آدرس mazandaran.farhang.gov.ir و یا mazandaran.shamstoos.ir ضمن مطالعه دقیق فراخوان، نسبت به ارسال دلنوشته های خویش به دبیرخانه جشنواره و یا از طریق پست الکترونیک به آدرسNameh.imamreza@gmail.com اقدام  کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.